tilbage

Land Rover Forum  

Index
131800: Seriebilstræf Svendborg. Det historiske Frikadelle-træf. (08-03-2013 15:14:14)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 91.195.58.208)
Frikadelle-træf i Svendborg.

For hvem det må kunne interesse vil jeg lige informere om at der bliver afholdt et træf for Land Rover Seriebiler i Tved ved Svendborg 20 april.

Det er ikke et decideret veteran-træf, men et træf for alle Land Rover seriebiler, inkl. Forward Controls og Stage One. Eller sagt på en anden måde, alle bladfjedrede Land Rovers.

Interesserede er naturligvis også velkommen i andre Land Rovers eller sågar fremmede mærker og modeller, men så skal man nok regne med at få lov til at parkere i det fjerneste hjørne. :)

Det skal understreges at det er ikke arrangeret af DLRK Veteranafdeling, og DLRK har ikke udgifter forbundet med arrangementet. Det er heller ikke arrangeret af en konkurrende klub, men udelukkende er et privat arrangement. Men som veteranformand ser jeg det som min pligt at gøre opmærksom på arangementer der kan have veteranentusiasternes interesse.

Konceptet vil i lighed med tidligere år bestå i at man den 20 april ankommer hos vores vært og initiativtager Kenneth Kreiberg på Skovhaven i Tved ved Svendborg ca. kl 11 og hilser på ligesindede inden man fortrækker over på gårdspladsen hvor der serveres en frikadelle, lidt brød og lun leverpostej. Heraf navnet Frikadelle-træf" Efter frokost køres der en lille tur i kortege gennem det sydfynske landskab, hvor der et passende sted gøres holdt ved et ishus, inden man kommer tilbage til Skovhaven hvor der er kaffe og kage. Det officielle arrangementet slutter sidst på eftermiddagen, men igen i år er der mulighed for at overnatte på marken i egen cv ellet telt. Da det er et privat arrangement er medlemsskab ikke en forudsætning for deltagelse. Dog er det som regel et overordentligt hyggeligt arrangement, hvor der altså ikke sker noget voldsomt, men hvor der er højt til himlen, og en umiddelbar glæde ved at være fælles om den samme interesse, gamle bladfjedrede Land-Rovers.

Umiddelbart koster det ikke noget, men der vil muligvis blive samlet lidt ind, til dækning af div udgifter.

Af hensyn til planlægning er det formålstjeneligt at melde sin ankomst, enten her eller på kkreiberg@gmail.com eller til mig på niels@lysebjerg.dk , så skal jeg formidle budskabet videre.

Som sagt, det er ikke et DLRK arrangement, men det skal ikke afholde medlemmer af DLRK i at deltage.

Mvh Niels