tilbage

Land Rover Forum  

Index
158911: Klubbutikken genåbner (19-03-2018 13:55:56)
Brian Nielsen #8657, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 62.107.215.56)
Hej alle

HB har på mødet i aftes endelig godkendt den nye klubbutikbestyrer.
Jeanette Nielsen har lagt billet ind på at drive vores klubbutik videre. Og det er behandlet endeligt i aftes.
Hvordan butikken i fremtiden kommer til at "se ud" er 100% op til Jeanette, og mon ikke hun en af de kommende dage vil løfte sløret for hendes planer.
En ting er dog sikkert, klubbutikken er at finde i Middelfart til 70 års jubilæum d.29/4, hvor der bliver rig mulighed for at gøre en god handel.
Vi er fra klubbens side glade for at Jeanette har grebet bolden, og har lyst til at drive butikken videre.
Så alt muligt held og lykken med butikken i fremtiden til Jeanette og ikke mindst klubbens medlemmer, skal lyde fra klubbens side.

På DLRK´s vegne
Brian Nielsen
Formand
Index
158912: sv: Klubbutikken genåbner (19-03-2018 15:17:29) (svar på 158911)
Martin Nielsen #498, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 176.23.103.237)
Det er rart at der er fundet en bestyrer af butikken, jeg er sikker på, at den har været savnet. Men men,- nu er livet jo sjældent en dans på roser og det gælder også for butikkens bestyrer.
Jeg har ikke eksakt kendskab til, hvorfor de forskellige bestyrere er standset, men jeg ved så meget, at hvis butikken skal overleve og bestyreren fortsat skal have lyst til at bestride posten, så er vi alle forpligtede til at støtte og bakke op, -lige fra HB, til seneste medlemsnummer.
Index
158915: sv: sv: Klubbutikken genåbner (19-03-2018 16:02:41) (svar på 158912)
Kenneth Poulsen #435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 80.62.117.143)
De er da helt tovlige med klubliv i den familie. ;-)
Jeg kunne godt tænke mig nogle overordnede betragtninger omkring klubbutikken.
F.eks. om vi skal sælge olie til samme pris som alle andre steder, eller det blot skal være et link til en samarbejdspartner/sponsor - "Du sponsorer - vi linker vores medlemmer til dig."
Det samme med andre varer som f.eks. den møgpinlige sag med Kelly kedlerne og Experence Centeret.
Det er lidt opad bakke når nu Land Rover er ophørt med at producere logovarer og det vil jo være dårlig stil at købe piratkopier i Kina og sælge i butikken.
Og så må vi have flere DLRK logovarer til fornuftige priser.
Jeg foreslå at aftale rammerne for klubbutikkens tilstedeværelse på de store fællesarrangementer,
bla. om det er et krav at butikken skal være der og afklaring omkring kørsel.
Man kan sagtens lægge nogle overordnede betragtninger ind i driften af klubbutikken, uden at tage entusiasmen fra bestyreren.

Det var mine beskedne betragtninger om klubbutikken, meget af det har i jo selvfølgelig vendt og drejet og så synes jeg det er kanon butikken er oppe at køre igen og ønsker sol, svag vind og masser af omsætning.
Mvh
Kenneth Poulsen
Index
158921: sv: sv: sv: Klubbutikken genåbner (20-03-2018 06:29:57) (svar på 158915)
Niels Lysebjerg #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.187.18)
Jeg glæder mig bare over at der er fundet en bestyrer. Det er jo ikke fordi der ligefrem har stået folk i kø til posten. Stor tak til Jeanette fordi hun tør gå i gang med dette projekt og jeg har fuld tillid til at hun nok skal varetage opgaven så vi får den bedst mulige klubbutik.

Så jeg glæder mig til at se hvad der kommer til salg og hvordan. Jeg forventer ikke en klubudgave af eBay eller Conrad el lign. Det vigtigste må være at der er en butik der sælger ting der er unikke og/eller særlig interessante for os medlemmer. Og det tror jeg Jeanette har fuldstændig styr på.

Så som Martin siger, lad os bakke op om den nye bestyrer.

Mvh Niels.