tilbage

Land Rover Forum  

Index
81876: Land Rover på Gisselfeldt (15-05-2009 14:56:45)
Søren Ignaz #6905, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 194.209.66.41)
Hej

Jeg har tænkt mig at deltage i bilarrangementet på Gisselfeldt den 14. juni sammen med et par andre venner med (ædle) klassiske biler. Det kunne være fedt om der var andre Land Rovere med. Det koster ikke noget og er i princippet blot en picnic i et flot sted. Men det plejer at være sjov og seværdigt.
Læs mere her -http://www.gisselfeld-kloster.dk/ooizzCMS/DA/aktiviteter/gisselfeldklassiskmotorshow&mid=1166&scid=1191

Tilmelding senest 1. juni.

Go weekend
Index
81927: sv: Land Rover på Gisselfeldt (16-05-2009 18:37:16) (svar på 81876)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 91.195.58.208)
Hej

Jeg var med sidste år, og det var en rigtig dejlig dag i høj solskin og i selskab med utroligt mange smukke gamle biler, i ganske smukke omgivelser.

I grunden forbavsende hvor meget opmærksomhed vi fik. Ikke bare de nænsomt restaurerede serie 1'ere og militærbilerne af Land-Roverne blev nøje studeret, selv min den gamle gule fik et par misundelige blikke. Og det kan undre når man tænker på alle de Mustangs og Jaguars og Morgans og alle de andre klassikere i concourstand der var med. Helt klart sjovt at være med som deltager og ikke bare "turist" og f.eks stå med hele hovedet ned i en Plymouth Cuda og kunne sige til ejeren, "Ja jeg holder oppe i den anden ende, med min klassiker"

Men man skal dog sætte dagen af til det. Det er muligvis gratis at deltage, men prisen er at man skal være på plads 9.45 og må først køre hjem klokken 16.00. Man kan vel sige at Gisselfeldt lejer bilerne af os, og betalingen er fri adgang.

Men alt i alt en oplevelse der kan anbefales.

Hilsen Niels