tilbage

Land Rover Forum  

Index
84403: Land Rover sjælen (15-07-2009 13:57:08)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 91.195.58.208)
Hæ, faldt over denne her da jeg ledte efter noget andet. Artiklen er muligvis gammel, men alligevel ganske morsom.
Journalisten fortæller om hvordan Land Rover er en del af den britiske folkesjæl på sin egen bagvendte måde.
Som f.eks når han siger at de allesammen lugter som om de har stået på en øst-engelsk hønsefarm, uanset om de så har kørt i Afrika hele dere liv. Han begræder at Tata har købt Land Rover, og dog siger han: "After all, you never really own a Land Rover. It owns you, often with ruinous consequences for your bank account."

Læs selv hele artiklen her (på engelsk):

http://www.dailymail.co.uk/home/article-1002225/Long-live-Landie-One-proud-owner-wouldnt-Land-Rover-world.html

Hilsen Niels
Index
84404: sv: Land Rover sjælen (15-07-2009 14:05:11) (svar på 84403)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 217.213.34.21)
Der har han så ganske ret, jeg kunne have köbt en ferrari, for de penge jeg har häldt i den. Men de oplevelser jeg har haft HA HA dem kan man ikke få sammen med en lav Italiener , NEJ så napper jeg min lightweight, og så er der moppe frit når man möder tre af dem på den tyske autostrada så smider man sin landröver ind ved siden af, pakket helt op til een uge i normandiet, jow der er miljö på drengen i en landröver,
Den er sat i skammekrogen i denne ugen men den skal frem på sändag så må jeg under den igen, dejlig bil som en del af familien den får også sköldud nå det er en anden sag.
Men ånd det har den.
MVH Jens E der er på vej i spabad
Index
84414: sv: sv: Land Rover sjælen (15-07-2009 18:18:24) (svar på 84404)
Jakob Arthur Andersen #8253, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 62.198.219.54)
Og så er der jo lige den lille sjove jeg tit oplever på arbejde...

Jeg arbejder på volvo / renault til hverdag, og min s3 bliver altid svinet til på alle mulige måder, men hver gang der skal trækkes en kundebil hjem til værkstedet, så er det mig der bliver spurt om jeg gider gøre det mod at få tidligere betalt fri :) :) :)

Og jo, den larmer, sviner og skramler, men jeg ville heller ikke bytte for noget andet!

Mvh jakob - der om mindre end en måned skal hovedrenovere sin 2,25 D
Index
84468: sv: sv: sv: Land Rover sjælen (16-07-2009 16:58:48) (svar på 84414)
Anders Christensen #8316, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 77.213.169.196)
Ja, det viser jo at vi ikke er helt "normale"..
Jeg vil meget hellere køre 64 km hver vej til arbejde, i min gamle lW der skramler, ryster og ikke er til at høre noget i, end at køre i vores opel astra...
Vi er begyndt at "slås" om hvem der skal køre i LW, så Tina skal nok snart ha' en selv!
Der er helt sikkert en speciel ånd over LR, og gudskelov for det! Lad os endelig bevare den, og videregive den til vores børn, det skylder vi dem.