tilbage

Land Rover Forum  

Index
121348: Texas Rovers (01-03-2012 14:59:35)
Kenneth K. Kreiberg #5298, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 77.215.194.159)
Jeg har en lille historie fra det virkelige liv, som desværre skuffer mig utroligt meget:

En af mine meget gode venner har en lille datter på 3 år, som har fået en tumor i hjernen. Den lille pige er nu blevet opereret 4-5 gange, og har bl.a. fået fjernet selve tumoren, der ifølge lægen var på størrelse med en clementin, indlagt sonder og været i respirator.

For at hun kan blive helt rask skal den lille familie en tur til Houston, på MD Anderson hospitalet, som kan give såkaldte Proton stråler. De rammer kun canceren, og skader ikke det omkringliggende væv, som jo forståeligt nok er meget følsomt, da det er direkte i hjernen.

Staten betaler hele turen for familien, både mor og far, og storesøster på 6 år. De skal så være i Houston i 8 uger, og gennemgå 30 strålinger.

Da Henrik og jeg har gået og renoveret lidt på en 109, tænkte jeg at jeg lige ville skrive til www.texasrovers.com, melde mig på deres forum, og så stille en række spørgsmål, omkring sim-kort, sightseeing osv.
Måske også hjælpe familien med en lille tur ud på de små back roads, som nok kunne være ekstremt interessant.

Jeg oprettede mig som bruger, og sendte samtidig en mail til en af web-administratorer. Jeg hørte ikke noget, og lod der gå et par dage. Jeg prøvede at logge på, men kunne så læse på fejl meddelelsen at jeg skulle forsøge at oprette mig som bruger igen.
Denne gang sendte jeg så en mail til ham der skulle være chef på deres forum.

Reaktionen? Jeg er nu totalt banned for at komme ind på deres hjemmeside. Jeg ved ikke om det 'bare' er min ip-adresse, eller om det er et globalt ban.

Men jeg kan kun sige, at jeg er DYBT skuffet over den reaktion.

Det skal lige siges at jeg ikke nævnte noget om tumor, at jeg ikke søger noget 'charity', men at min ven bare kommer forbi Houston og skal være der i 8 uger.

Jeg håber at hvis det modsvarende skulle ske i Danmark, at der er en der skriver at de kommer forbi i 8 uger, og gerne vil stille et par spørgsmål på vores forum, så modtager vi dem med åbne arme.
Index
121351: sv: Texas Rovers (01-03-2012 15:46:45) (svar på 121348)
Lars Nygaard #8835, reg. bhm (medlem) (ip-adr: 212.242.251.113)
Hørt!!

Alle de bedste og varmeste tanker til pigen og familien herfra. Har selv på et tidspunkt nydt rigtig godt af andre menneskers ønske om at hjælpe i svære situationer, da min datter blev fløjet til rigshospitalet og jeg selv og drengene blev indlogeret på Ronald McDonald huset, det var guld værd at familien kunne være samlet om hende

Håber Kenneth, at du lykkes i dine bestræbelser på at hjælpe, texas rovers eller ej!

bedste hilsner
Lars

Index
121353: sv: Texas Rovers (01-03-2012 16:58:31) (svar på 121348)
Paul Sehstedt #0027, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 94.138.69.215)
Din henvendelse er måske blevet opfattet som et 'Nigeria-brev'!

Jeg har besøgt Texas Rovers website, der ser meget velorganiseret ud. Hvis der skal komme noget Land Rover kørsel ud af opholdet, så kan man indmelde sig for 25 USD for out-of-state members...

Ikke alle og enhver kan skrive på deres forum, fortrinsvis kun medlemmerne. Det er deres politik.

Hvis nogen er behjælpelige, så er det amerikanerne, men de er selvfølgelig lige så på vagt overfor fup og svindel via nettet, som vi andre.

Index
121357: sv: sv: Texas Rovers (01-03-2012 18:15:50) (svar på 121353)
Kenneth K. Kreiberg #5298, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 77.215.194.159)
Det var nu for at undgå at komme i samme kategori som Nigeria-breve at jeg sendte en mail ved siden af min indmeldelelse.

Og Paul, jeg meldte mig ind i deres forum, som de skriver at man kan, og havde nu også tænkt at jeg kunne betale hvad der skulle til.

Så dine betragtninger bliver desværre ikke så vel modtaget i Svendborg lige nu. Jeg er også i stand til at læse, også det med småt.

Og jeg har været meget i staterne, og sandsynligvis en del mere end de fleste, har kommet der siden jeg var 17, og har aldrig oplevet noget lignende. Jeg synes de nærmer sig uforskammet opførsel.

Og som jeg skrev, jeg håber sandelig vi tager bedre imod folk som ønsker at skrive på vores forum her landet!
Index
121418: sv: sv: sv: Texas Rovers (03-03-2012 18:01:12) (svar på 121357)
Kenneth K. Kreiberg #5298, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 77.215.194.159)
Og så har jeg gået og filosoferet lidt over, om det mon er mine initialer der har udløst en alarm i Texas?
Index
121420: sv: sv: sv: sv: Texas Rovers (03-03-2012 18:24:20) (svar på 121418)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.55.59.61)
Formentlig vil nogen studse lidt over det - et fåtal ville sikkert være mægtigt begejstrede. :-D

Mvh
Kenneth Poulsen
Index
121426: sv: sv: sv: sv: Texas Rovers (03-03-2012 20:40:36) (svar på 121418)
Lars, ikke logget ind (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 212.242.251.113)
hehehehe
god humor
Lars, Bornholm