tilbage

Land Rover Forum  

Index
122487: manglende tryk (08-04-2012 20:51:49)
steffen bønsdorff (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.197.92.90)
kan ikke på tryk på min bremse pedal har skiftet klodser skriver for renoveret kaliber skiftet bremse rør begge sider fra kaliber optil slangerne,
har brugt trykluft bremse udlufter kan stadivæk ikke få tryk på min pedal hvad gør jeg forkert
mvh steffen
Index
122488: sv: manglende tryk (08-04-2012 21:11:45) (svar på 122487)
kenneth rahbek løfqvist (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 93.163.142.122)
start med at åben begge udluftningsskruer lidt og lad det små løbe lidt når der så kommer væske ud lukker du igen. så får du en til at pumpe tryk på bremse pedalen og når der er tryk så godt der nu kan åbner du udluftnings skruen så skulle bremse pedalen ryge i bund når den er i bund holdes pedalen i bund hvor på udluftnings skruen lukkes igen . dette gentages til der ikke er luft i bremse systemet og der er tryk på pedalen. mvh kenneth vis evt spørgsmål er du velkommen til at ringe mellem 12 og 20 imorgen
Index
122492: sv: sv: manglende tryk (09-04-2012 01:01:54) (svar på 122488)
Alfred Thomsen #7414, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 94.145.109.12)
Kenneth er der ikke nogt med at man starter med det hjul der er længst fra beholderen også vidre.
Jeg tro jeg tager mig en blå mandag det må man gerne når man er ved at blive gammel.
Alfred
Index
122498: sv: manglende tryk (09-04-2012 13:27:38) (svar på 122487)
Jørn Thomsen #8802, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 87.56.145.87)
Tryk stempel og bakker så langt ud, at du lige kan lirke caliber ind over skiven. Tætningsring i caliber kan fjedre en del, med øget stempelvandring tilfølge og derfor ingen pedaltryk
Index
122502: sv: sv: manglende tryk (09-04-2012 16:59:37) (svar på 122498)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 109.59.225.121)
Træd pedal i bund raskt nogle gange, men pas på fodskader.
Har selv et dæksel til br.væskebeholder med ventil fra slangeløs hjul monteret. Keglen er udtaget og luftslange sat til med ca.1/2 bar, så kan
man i fred og fordragelighed og korrekt som Alfred pointerer, starte med at udlufte rørmæssigt længst væk fra hovedcylinder. Man skal dog huske at holde øje med beholder ikke løber tør.