tilbage

Land Rover Forum  

Index
123984: Høvelte 2012 (10-06-2012 21:21:29)
Henrik Klinge #8692, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 89.186.182.50)
Tusind tak til nordsjællænderne for et kanonhyggelig arrangement i lørdags..
Trophy-bussen var rundt i terrænnet mange gange med mange børn og deres familie.. ISÆR det store plørehul fik de store smil frem, både når vi pløjede igennem, når vi skulle spilles ud, og da vi selv hjalp strandede biler ud.
Det er absolut ikke sidste gang jeg deltager i den dag
Nu har jeg her til aften fået det sidste mudderler skyllet ud af køleren... (behøver jeg nævne at den var lidt varm på hjemturen)
Under turene rundt, fik jeg luret lidt, hvor der kan bygges trophy baner i august til trophycuppen

Vi ses!

Henrik Klinge
110" trophybus nu med REN køler
Index
123986: sv: Høvelte 2012 (10-06-2012 21:28:39) (svar på 123984)
Asger Jørnow #7242, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 87.49.140.98)
Der skal også lyde en stor tak for et godt arrangement herfra. Jeg har dog ikke fået vasket bil endnu. Men den er også smukkest i brun og grøn.

Jeg havde samme problemer hjem med meget varm motor, og næsten ingen kræfter da luftfiltrene er dækket af mudder sammen med resten af motoren.

Specielt turen med 2 fædre som havde parkeret børnene og konerne til nogle af de andre arrangementer var vilde med at få den store tur med bonusrunde i et andet spor, og sandkassen.

Jeg regner med hurtigt at få ordnet skaderne, som begrænsede sig til en siderude der ikke vil op, og en delvist afrevet skærmkant.

Med Land-Rover hlsen
Asger Jørnow
Index
123990: sv: sv: Høvelte 2012 (10-06-2012 22:21:49) (svar på 123986)
Peter A. Christensen #2055, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 2.104.151.198)
Hej
Også herfra skal lyde en STOR TAK TIL ALLE JER der var med til at gøre denne dag mulig, uden den opbakning som Morten og jeg får fra alle jer, ville det ikke kunne lade sig gøre,der kom 77 biler fra nær og fjern, der kom syge børn fra hele landet, samt i år også fra Sverige indviteret/kordineret af Joakim fra SLRK.
VI GØR DET IGEN NÆSTE ÅR I JUNI
Vi beklager meget at vaskepladsen ikke kom til at fungere, vi var blevet lovet, men det er åbenbart kun kommet på skrivebordet og ikke videre.
Så næste år må vi få brandvæsnet til at tage deres vandtankbil og skluningskøretøj med også, så vi kan få skyllet generator/køler og bremser inden vi køre hjem.
Vel mødt igen næste år. Uden jer og vores sponsore går det ikke, så derfor stødt dem de støtter os
Lige sakset lidt fra en mail Morten og Jeg lige har modtaget.

Tak endnu engang
Hilsen
Peter

Hej

1000 tak for en helt igennem fantastisk dag igår, det var en kæmpe oplevelse for os alle...... Det er helt vildt at så mange har lagt så meget arbejde for at få sådan en dag stablet på benene, og har lyst at gøre en forskel. Vi håber muskelsvindfonden bliver inviteret med igen til næste år.......

Min datter var vildt stolt af at hun havde mulighed for at være med på en køretur, og syntes det var vildt fedt. Hun var også meget lykkelig fordi de 2 fra Allerød Brandvæsen fik hende med op i deres vogn og det bedste var så den udsigt så højt oppe. Marie sagde da vi kørte hjem hvor var det dog dejligt at jeg kunne prøve som de andre og der var ingen der syntes jeg var til besvær. Det er bare skønt når ens børn bliver så glade....... Endnu en gang 1000 tak for en super dag

Venlig hilsen
Jannie Christiansen
Index
124006: sv: sv: sv: Høvelte 2012 (11-06-2012 13:03:46) (svar på 123990)
Bo Hansen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.89.104.243)
Så er familien atter kommet hjem efter en pragtfuld dag i Høvelte (med 2 meget trætte børn)..
Alt har været fuldstændig fantastisk..
Turerne i Land Roverne og hjemværnets PMV skabte især kæmpe glæde hos vores 2 "søskendebørn"..
Som vores store dreng på 8 år udtrykker det "har det faktisk været den bedste dag i mit liv"..
Dette er selvfølgelig sat i perspektiv af deres lillebror (Benjamin på 7 år) der for 3 måneder siden fik fjernet en stor tumor i hjernen, så livet har jo ikke været som det plejer..

I (og alle sponsorerne) skal have en KÆMPE KÆMPE tak for at stable sådan et arrengement på benene…
Vi håber at Benjamins "tal" tillader hans deltagelse næste år, for han blev vist lidt misundelig..

Jeg håber I vil viderebringe denne tak til alle de pragtfulde mennesker/klubber/foreninger der muliggør dette..
Jeg kan kun imponeres over at så mange mennesker stiller deres værdier (læs:biler) til rådighed, og nogle kører sågar helt fra vores naboland..

De varmeste hilsner

Bo Hansen, Roskilde
Index
124033: sv: sv: sv: sv: Høvelte 2012 (12-06-2012 11:23:11) (svar på 124006)
Morten Frederiksen #5027, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 188.179.192.126)
Kære Bo
Tak for de pæne ord og dejligt at I havde en god oplevelse!
Jeg håber, at I fik en t-shirt og andet godt med hjem til Benjamin og vi håber meget at se jer ALLE til næste år :-)
Hils Benjamin og sig, at jeg er sikker på, at der er mange chauffører, der står klar til at køre med netop ham til næste år
mvh
Morten Frederiksen
Index
124039: sv: sv: sv: sv: sv: Høvelte 2012 (12-06-2012 15:08:03) (svar på 124033)
Anders Trusholm Jensen #5891, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 90.184.123.91)
Ellers kommer han da bare ud en anden dag der køres i Høvelte..