125775:
sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Bremserør tæret på LR90 (20-08-2012 15:51:03) (svar på
125723)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (
ip-adr: 94.191.181.68)
Jovist Jakob, myndighederne har naturligvis, som det også forekommer, når lignende sker i DK, smurt rigtigt tykt på. Det skal jo ikke være en ren Walk Over for mandens forsvarer. Hvori bestod defekten på bremser? at et rør var svuppet ud af en holder? Essensen af ulykken er manden har kørt for stærkt, ikke mindst efter forholdene og køretøjets stand og har så mistet herredømmet over den og den er væltet og røget i floden. Man skal jo vide i GB skal biler synes årligt. Baggrunden for mit postulat, var for en del år siden skete en ulykke, hvor konklusionen var at ejeren havde sat en ekstra returfjeder på koblingens udrykkerarm (var afbilledet) hvilket man mente, på øverste plan hos bilinspektionen, kunne have været en medvirkende årsag til ulykken. Så meget om disses kundskaber; døden skulle jo have en årsag. Og ikke mindst havde journalister danset om "guldkalven" efterfølgende. Undrer mig du ikke har brugt eksempler fra U-land, hvor dette sker med jævne mellemrum, grundet defekte køretøjer.
Erkender fejlen var det ikke fremgik, der var efterspurgt ulykker i DANMARK, hvor defekter kunne tillægges årsag.
Men skal det være konsekvensen, må det henstilles der udarbejdes et "Hoved" på Forum "Har du problemer med din Land Rover henstilles det du bringer den til Autoriseret værksted" Ikke mindst på baggrund af en beretning jeg nys fik- en LRejer havde fået sin bil repareret af en kyndig, der dog havde anvendt forkerte dele, som bevirkede bremse blokerede hjul, DOG UDEN PERSONSKADE.