tilbage

Land Rover Forum  

Index
154912: Medløberhjul TD5 (11-09-2016 10:25:55)
Jan Jeppesen #9031, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 85.27.192.96)
Hej

Der var en der søgte et medløberhjul til en TD5 i går eller forgårs, men nu kan jeg ikke finde indlægget !

Jeg har været i kælderen og rode, og jeg har et ERR6658 fra Britpart til at ligge, jeg tror det var det der blev søgt, jeg kører fra Svendborg med Vejle om en lille time, mener det var en i Jylland, men det er jo et halv stort område derovre.....

Nogen der ved om det lykkedes søgeren at finde en løsning ?

-
Jan
tlf. 20192058

Og ja, jeg har læst at man ikke må forsøge Køb/salg, men som jeg forstod indlægget havde han en havareret bil, så i min optik er det ikke alm køb/salg relateret. Det ville da være trist at vi ikke næste gang en nordmand er havareret i danmark, kan bruge forum til at få en ny rem frem til ham !
Index
154993: sv: Medløberhjul TD5 (18-09-2016 18:00:49) (svar på 154912)
Andreas Mosegaard #9502, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 212.10.93.121)
Hej Jan

Det var da ærgerligt at jeg ikke var på forummet i søndags !
Det var nemlig mig der søgte præcis dette medløberhjul, ERR6658.

Det skal dog siges, at jeg i søndags bestilte selvssamme stump hos Paddockspares , som jeg modtager imorgen.

Og ja, lejet er noget "skurende", så jeg skal ikke risikerer noget ved at køre, før dette er skiftet, så der røg sensommertræffet til Oksbøl med Region Midtjylland, ØV!


Ja, jeg ved også godt at forum ikke er til køb og salg, men tænkte det var den bedste og hurtigste måde at finde en løsning, så det gik vel nok. Jeg går ud fra at mit "regelbrud" resulterede i at mit indlæg blev slettet.

Men ja, stakkels nordmand der ville komme til at mangle en rem, som ikke kunne nå frem grundet ham der havde remmen ikke vidste at der stod en og manglede den.

De bedste LR-hilsener
Andreas