tilbage

Land Rover Forum  

Index
156808: Invitation til veteran Land Rovere (06-04-2017 14:25:00)
Kenneth Poulsen #435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 176.23.252.69)
Til arrangementet "Kørsel med børn med livtruende sygdomme" er jeg blevet spurgt om jeg vil koordinere deltagelsen af veteran Land Roverne og det vil jeg selvfølgelig mægtigt gerne.

Planen er at lave en afdeling for de gamle biler, måske med en brandstation, måske med en militærlejr, måske landbrugsbiler, afhængig af hvad der kommer, i hvert tilfælde samle den gamle veteraner i et område, hvor de besøgende kan gå og kigge på dem og snakke med dem der har de gamle biler.
De gamle biler skal selvfølgelig også ud at køre (helt frivilligt) med de herlige unger og deres familier, det bliver en nem "turisttur" på fast banet vej uden pluttehuller, så alle kan komme rundt med deres biler, uden at være smurt ind i pladder.
Alle er velkommen uden hensyn til tilhørsforhold.

Klubbens veteranafdeling er jo helt oplagt inviteret, min opgave er blot at få tingene til at ske og koordineret hvem der gør hvad og hvornår, bla. planlægge turen rundt i Høvelteområdet, finde det bedste sted for placeringen af bilerne, ting der godt kan afhænge af vejret lige omkring den weekend.
Se mere om arrangementet, tilmelding, gratis over Storebælt og meget mere på http://pacrover.dk/

Tilmeld også til mig så jeg ved hvilke biler der kommer: milli.biler, brandbiler, landbrugspickupper etc.
Mvh
Kenneth Poulsen
landrover109stw@gmail.com
Tlf: 40 38 16 57