tilbage

Land Rover Forum  

Index
157732: Dagens billede (01-09-2017 11:55:36)
Niels Lysebjerg #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.187.18)
Vil bare sige at dagens billede er noget af det flotteste jeg har set længe. Det må være det Land Rover handler om. Eventyr, vild natur, åbne vidder og en storslået himmel.

Har tilladt mig at vedhæfte billedet så vi også i morgen kan huske hvad jeg snakker om. Håber det går an.

Mvh Niels
Index
157734: sv: Dagens billede (01-09-2017 16:31:24) (svar på 157732)
Benny Jepsen #2711, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 128.76.150.78)
Helt enig.
Det er sådan et billede man tænker to ting om når man ser:
1. Der ville jeg godt være nu
2. Bare det var mig som havde taget så flot et foto

Hav en god dag, nu vil vi køre til klubaften.
Mvh. Benny
Index
157737: sv: sv: Dagens billede (02-09-2017 10:06:07) (svar på 157734)
Stig Bang Krogh #9472, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 2.110.77.0)
Der hører sig faktisk en sjov historie til billedet. Der var kun et par graders varme på Hardangervidda den aften, så efter jeg havde tændt op i bålet, og sad og nød himlen kom der pludselig en Renault i fuld fart på vejen over Hardangervidda, chaufføren kastede nærmest bilen ind i klippesiden og løb ud med åben dør, katastrofeblink og en stor telelinse spændt på maven. Skød løs af mig og hoppede ind i bilen og forsvandt i højt tempo igen, det hele tog under et minut. Jeg vidste på det tidspunkt at Nick Dimpleby, den engelske land Rover fotograf var i Norge for at tage billeder af Velar, og han er kendt for at tage billeder af land rovers på hans vej, så jeg tænkte naturligvis det var ham, men underligt han kørte i en Renault... jeg holdt øje med hans Instagram profil, men billedet kom aldrig, og i stedet gav jeg mig til at søge på #hardangervidda på Instagram, og sørme om ikke billedet lå der. Det viser sig det var Up Norway der havde taget billedet, en virksomhed der arrangerer oplevelsesture i Norge, og de synes det passede lige ind i det de gerne ville vise frem om Norge og deres virksomhed. Jeg skrev på insta det var mig de havde taget billede af og de var lige så overraskede som mig over at have fundet frem til fotograf og medie. Anyway så var de så søde at sende mig billedet, det er på mange måder et godt billede på mine tre uger i Sverige og Norge. Skal helt klart til Norge igen, det er fantastisk smukt.
Index
157787: sv: Dagens billede (12-09-2017 15:45:12) (svar på 157732)
Mads (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 212.16.104.33)
Så smukt et billede. Der kunne jeg godt drømme mig hen lige nu, i modtsætning til den kolde, kedelige tid vi går imod lige nu. Tak for historien til også Stig, det er fantastisk læsning!

Mads
http://promocodius.com/dk/rabatkode/royaldesign