tilbage

Land Rover Forum  

Index
159332: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (03-05-2018 16:45:57)
Brian Nielsen #8657, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 62.107.215.56)
Medlemsundersøgelsen som blev udsendt onsdag morgen, er kommet rigtig godt igang. TAK FOR DET.
Jeg høre fra bekendte som ofte laver sådanne undersøgelser, at svar procenten normalt ligger på ca. 20% over hele perioden.
DL-RK undersøgelsen er allerede nu oppe på næsten 22%, det vil sige at 288 medlemmer allerede nu har været inde og deltage. Det er dælme godt gået.

Det viser at medlemmerne gerne vil klubben, de vil gerne være med til at præge udviklingen af klubben, og det er dejligt.
Det betyder også at vi i hovedbestyrelsen og i regionerne får noget at arbejde med. Vi får nogle pejlemærker som vi skal bruge når vi i fremtiden planlægger aktiviteter til vores medlemmer.

Det er derfor med stor spænding, vi afventer at undersøgensen slutter, og det endelige resultat kan gøres op.
Og lige nu ser det ud til at blive så godt et værktøj, at vi i fremtiden kan lave undersøgelser der er meget mere specifikke. Og som bliver et endnu bedre redskab.

Tusind tak for besvarelserne til dem som allerede nu har svaret, og en opfordring til de medlemmer som endnu ikke har svaret om at bruge de 10 minutter på at hjælpe os, med at hjælpe jer.

Store skulderklap til alle.

På klubbens vegne
Brian Nielsen
Formand
Index
159335: sv: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (04-05-2018 14:17:29) (svar på 159332)
Brian Nielsen #8657, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 62.107.215.56)
Der er flere der har henvendt sig om hvad koden er, så derfor er her en lille vejledning i hvordan man får adgang til undersøgelsen.

Man ikke skal logge ind, men kun klikke på det tilsendte link.
Hvis det ikke virker, så marker og kopier al teksten mellem linjerne
Klik på nedenstående link for at deltage:” Og ”Virker linket ikke, kopier det over i adresselinjen på en browser.”

Kopieres over i en browser.
Er der stadig problemer, så skriv til formand@dlrk.dk

God weekend
Index
159336: sv: sv: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (04-05-2018 20:47:17) (svar på 159335)
Leif Glering #8749, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 93.164.187.14)
Hvorfor ikke bare skrive linket herinde?

http://login.opiana.dk/StartSurvey.aspx?subID=2168&sOutID=3156&rID=16892

Og, siden hvornår har klubben fået tilladelse til at udlevere medlemmernes e-mail(og måske andre) oplysninger til 3. part?

/Leif
Index
159337: sv: sv: sv: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (04-05-2018 22:37:56) (svar på 159336)
Brian Nielsen #8657, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 178.157.248.115)
Hej Leif

Det er jo fordi at det er et unikt link som hver deltager modtager. Derfor er det jo lidt vigtigt at man ikke deler det med andre.

Det er en medlem som har sat denne service til rådighed, og data behandles kun af dette medlem og undertegnede.
Der er naturligvis lavet an databehandler aftale på opgaven, som til fulde lever op til de retningslinjer der er på området.

Mvh. Brian Nielsen
Formand
Index
159345: sv: sv: sv: sv: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (05-05-2018 19:54:45) (svar på 159337)
Leif Glering #8749, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 93.164.187.14)
"Det er anonymt at deltage, " fra e-mailen

"Det er jo fordi at det er et unikt link som hver deltager modtager."

De to udsagn kan ikke begge være sande!

At man laver databehandler aftale, giver ikke ret til at dele oplysninger af personlig karakter uden samtykke fra de involverede.

/Leif
Index
159346: sv: sv: sv: sv: sv: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (05-05-2018 20:12:12) (svar på 159345)
Ole Grønlund #9195, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 87.58.123.238)
Glering, nu ikke mere akademisk vrøvl.
Om vores besvarelser så skulle komme offentligt frem så er det vi svare på da ikke nogen stor hemmelighed.
Det hele har fungeret perfekt her hos mig, og jeg synes at HB har sat et rigtigt godt initiativ i gang.

Venlig LR hilsen fra Fyn, Ole
Index
159351: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (05-05-2018 22:33:30) (svar på 159346)
Leif Glering #8749, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 93.164.187.14)
Grønlund, det var dog en utrolig fladpandet kommentar.

At du er ligeglad med dit privatliv giver dig ikke ret til at udstille andres!

/Leif
Index
159349: sv: sv: sv: sv: sv: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (05-05-2018 21:42:15) (svar på 159345)
Brian Nielsen #8657, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 178.157.248.115)
Godaften Leif

Jeg er nok ikke helt klar over hvad din anke går på.

Hvis der er noget du ønsker uddyber er du meget velkommen til at kontakte mig direkte.
Du kan kontakte mig på formand@dlrk.dk eller på 40786817

Mvh. Brian Nielsen
Formand
Index
159352: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (05-05-2018 22:39:40) (svar på 159349)
Leif Glering #8749, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 93.164.187.14)
Du bilder folk ind at spørgeskemaet er anonymt - hvilket du her senere indrømmer at det ikke er.
Er det billedet af en formand vi skal have tillid til.

På karakterskalaen ser det således ud:
ide .. 9
udførelse .. -3

/Leif
Index
159353: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (05-05-2018 23:08:12) (svar på 159352)
Niels Lysebjerg #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.187.18)
Jeg forstår altså ikke helt din kritik. Nu er det jo ikke statshemmeligheder vi deler. Eller afslørende intime detaljer. ;) Jeg er ikke inde i det tekniske men det skulle undre mig at dem der sidder og analyserer dataene umiddelbart kan se hvem der har svaret hvad. De kan muligvis se nogle ip-numre og noget andet. Og selvom de virkelig kan se hvem der har svaret hvad, sidder de bare og kigger på nogle skemaer hvor det f.eks fremgår at så og så mange kører Defender, er over 50 år gamle og deltager fortrinsvis i greenlaneing og ishus-ture. Og det bliver jo næppe offentliggjort hvem der har svaret hvad. Der er vel ingen grund til at blive paranoid.

Personligt har jeg for øvrigt ikke noget problem med at fortælle at jeg er mand, 48 år gammel, ejer sammen med fruen 2 stk Serie2a 88" og helst deltager i Seriebils-træf, kørsel med syge børn, og Klassikertræf. Jeg vil helst læse om ekspediktioner, tekniske og historiske artikler i Oasen og jeg har ikke nogen ide om hvor meget HB bør aktive omkring arrangementer, bare de støtter op om arrangementer som f.eks Landsarrangement og Klassikertræf mv.

For øvrigt synes jeg arrangementet sidste weekend var fantastisk i al sin enkelthed. Det var sand Land Rover ånd. Formanden sendte et signal,og bestilte en gang aftensmad og vi kom fra nær og fjern og bidrog alle med at holde en fest. At samme formand så forsøger at stikke fingeren i jorden og vejre stemningen i klubben, det kan jeg kun have respekt for. At han så glemmer veteranerne, det er så hvad det er. Det må vi så hjælpe ham med at huske på. :)

Så jeg må indrømme at jeg ikke helt kan fare op over at en uskyldig brugerundersøgelse i en fritidsklub ikke bliver behandlet som var det folkeregister-oplysninger. ;)

Mvh Niels

Index
159354: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (06-05-2018 00:35:19) (svar på 159352)
Brian Nielsen #8657, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 178.157.248.115)
Leif .... Jeg forstår ikke hvorfor du ikke søger indsigt direkte hvis der er noget du er i tvivl om, når muligheden bliver serveret.

Det er 100% korrekt at medlemsundersøgelsen er anonym. Jeg kan ikke se hvem der svare hvad.
Jeg har ikke skrevet nogen steder at den ikke er anonym.
Jeg skriver at det er en unik link man modtager. Det er noget som systemet generere selv, og kun for at man kun kan deltage en gang. At du selv vælger at ligge din egen adgang til undersøgelsen ud op forum kan jeg kun undre mig over.
Alle svar indgår i nogle grafer for de enkelte spørgsmål, intet andet.

Så undersøgelsen er 100% anonym.

Og så vil jeg ENDNU ENGANG opfordre dig til at kontakte mig direkte hvis du har yderligere spørgsmål.

Mvh. Brian Nielsen
Formand
Index
159357: sv: sv: sv: sv: sv: Så er vi igang.... Og I gør det super godt... (06-05-2018 12:11:04) (svar på 159345)
Morten Nyhus #7617, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 85.184.160.58)
Hej Leif

Jeg forstår din undren over at linket er unik og at det er anonymt at deltage - men den kan jeg godt forklare, da jeg arbejder i det firma som stiller undersøgelsesværktøjet vederlagsfrit til rådighed for klubben.

Linket er unikt for hver deltager, således at en deltager ikke kan gennemføre undersøgelsen igen og igen og på den måde få undersøgelsen til at veje mere i en retning end ellers, eller på anden måde skabe et "ikke retvisende billede" af hvad klubbens medlemmer har besvaret som helhed.

Anonymiteten kommer ind på den måde, at hvad den enkelte har besvaret ikke kan ses - med mindre selvfølgelig at kun en person har svaret på undersøgelsen når den er slut - så kan man resonere sig frem til det. Heldigvis har ikke kun en person besvaret undersøgelsen indtil nu, men derimod har 26% af de 1320+ medlemmer som undersøgelsen er sendt ud til (kan ikke huske, eller se det præcise antal).

Så jo, linket er unikt og undersøgelsen er anonym på samme tid. Din anonymitet er ligeledes bevaret selvom du angiver dit medlemsnummer i slutningen af undersøgelsen, da "resultatet" af det spørgsmål er en liste over hvad der er svart på det fritekst spørgsmål, og ikke hvem der har svaret hvad.

Jeg håber dette afklare hvordan unikke links og anonymitet kan hænge sammen og være opfyldt på samme tid.

/Morten