tilbage

Land Rover Forum  

Index
163063: Defender 110" alm. vs. Hi cap. (19-04-2020 13:31:56)
Claus Nørgaard Hansen #7227, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 212.112.149.14)
Hej I forum.

Jeg er RRC mand.
Men jeg ville høre om der er en stor forskel i opbygningen, rammen og motor i henholdsvis en Alm. defender og en Hi-Cap defender?
Hi-cap har jo det seperate LAD med Lad sider og i 109" serie 3 har en Hi-cap sin egen tilføjelse i godkendelsen.
Har en defender Hi-cap det også.
Har et custom lad jeg gerne vil have i brug igen. Og det kan ikke komme på en RRC som er 100" mangler de 9" fra serie 3.
Og finde en 108" RR og skære op er nok lige vildt nok. Men kan lade sig gøre men nok stort arbejde med godkendelsen.

Claus
Index
163065: sv: Defender 110" alm. vs. Hi cap. (19-04-2020 14:53:37) (svar på 163063)
Frimodt Petersen #1064, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 94.145.232.83)
Ja der lidt men det er kun rammen der er forstærket inden i. Men du tænker nok uden på der er det kun løse beslag som eventuelt ville være i vejen for dit projekt.
Index
163067: sv: Defender 110" alm. vs. Hi cap. (19-04-2020 18:01:24) (svar på 163063)
Kaj Juel Hansen #1942, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 87.49.45.52)
De ældre 110" har forskellig typegodkendelse
110" Van HT er det T8779
110" Bus er det T8780
110" HCPU er det T8781
Index
164849: sv: sv: Defender 110" alm. vs. Hi cap. (20-11-2020 01:12:02) (svar på 163067)
Brian (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 192.38.135.7)
Kaj: angående de typegodkendelser 8779, 8780, 8781 du har listet. Ved du om det er 8779 der gælder på en 2.5 n/a 110” HT fra 1987? Jeg kan ikke se den motor på nogen af de typegodkendelser.
Index
164850: sv: sv: sv: Defender 110" alm. vs. Hi cap. (20-11-2020 07:32:37) (svar på 164849)
Ole (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 5.186.126.182)
Det er 8779!
Index
164851: sv: sv: sv: sv: Defender 110" alm. vs. Hi cap. (20-11-2020 07:34:24) (svar på 164850)
Ole (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 5.186.126.182)
2,5 NA er i tillæg 1.