Hej igen.
Var lidt i tvivl, om jeg skulle forsætte i den samme tråd, eller oprette et nyt indlæg.
Jeg har fundet en LR serie 3 109 årgang 1974 med Benzin motor. Den står i Solrød Strand
Sælger har oplyst, at den er importeret fra Norge for 4-5 år siden og har kørt for NRK (Norsk Rikskringkasting)
Sælger oplyser også at der har været nogle "Land Rover eksperter forbi" og at de skulle have prøvekørt den og sagt at den kører meget godt samt at chassis ramme m.v. var/er i meget fin stand.
På foto kan man se at den har fået et par alvorlige knubs, henhv. på venstre forskærm og højre baghjørne lige under taget.
Jeg har da lidt erfaring ud i pladearbejde (helt autodidakt) så jeg går ud fra at sådanne buler er til at rette ud. Jeg har dog ikke arbejdet i aluminium før.
MEN med hensyn til bulen i forskærmen, er jeg lidt utryg ved at den er meget tæt på A-stolpen hedder det vel, selvom det reelt er kanten af torpedopladen. Er det et sårbart sted, eller ...
Bilen skal først synes igen i 2030, altså næsten nysynet.
https://www.guloggratis.dk/annonce/ec9704b7-b400-4e7c-a4e3-6a1c78155ffbHvad siger I til den.
Mvh. Niels Christian