tilbage

Land Rover Forum  

Index
28594: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (31-10-2005 08:17:21)
Steen Larsen #0411, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 195.215.120.182)
Det var med stor interesse, at jeg læste Offentliggørelsen af medlemsundersøgelsen i Region Østsjælland. Den har jeg gået og længes efter længe, men på grund af bestyrelsens arbejdspres er den først fremkommet nu.

Til min store undren var det dog kun regionbestyrelsens kommentarer til medlemsundersøgelsen, der blev offenliggjort. Besvarelsen på en række spørgsmål står hen i det uvisse.

Da det nu var mig, der stillede forslag om, at der skulle foretages en medlemsundersøgelse, synes jeg også, at det var på sin plads, at jeg spurgte regionsledelsen, hvorfor, undersøgelsen ikke blev offenliggjort.

Jeg tog telefonisk kontakt til vores regionsleder Lars Aagesen. Han fortalte bl.a. andet at professionelle undersøgelser ikke bliver offenliggjort i detaljer, men kun i bearbejdet form. Ligeledes ville det kræve en del resourcer fra bestyrelsen at deltage i den debat, der nødvendigvis ville komme.
Da jeg ikke var tilfreds med det mundlige svar fra Lars Aagesen, skrev jeg den 20. oktober følgende mail til Lars Aagesen:

Hej Lars og Regionsledelsen for Østsjælland:

Jeg har med stor interesse læst Jeres indlæg på Region Østsjællands hjemmeside vedr. offenliggørelsen af medlemsundersøgelsen. Jeg må desværre konstatere, at medlemsundersøgelsen endnu ikke er offenliggjort. Det, der er offenliggjort, er Regionsledelsens kommentarer til undersøgelsen. De er naturligvis også meget interessante, men det var bare ikke det, der blev bedt om, da forslaget blev stillet på Regionalforsamlingen i februar 2005.
Under vores telefonsamtale den 18.oktober nævnte du bl. a. , at med de erfaringer I havde gjort med LA 05 ville Regionsledelsen ikke have resourcer til at deltage i den debat, der nødvendigvis ville opstå, hvis medlemsundersøgelsen blev offenliggjort i sin helhed. Jeg har naturlivis stor respekt for Jeres arbejdsindsats, men mener, at det er særdeles uheldigt at medlemmerne bliver frataget indsigt i undersøgelsen, og derved udelukket fra debat. Jeg skal være den første til at indrømme, at debatten i DLRK ikke altid er lige stueren og positiv, men uden debat sker der heller ikke nogen udvikling. I den sidste ende er det jo medlemmerne, der skal udvikle klubben.
Jeg kan konstatere, at der er en del spørgsmål i undersøgelsen, der slet ikke er kommenteret i Jeres indlæg. Det kan der jo være mange gode grunde til. Vi menige medlemmer kender dem bare ikke.
Du nævnte i telefonsamtalen (den 18. oktober), at Regionsledelsen vil anvende denne undersøgelse som styreredskab for for de fremtidige aktiviteter. Det synes jeg også er en god ide. Derfor må det jo også være en god ide, at give medlemmerne er dybere indsigt i undersøgelsen. Min hensigt med undersøgelsen var og er, at den skulle forsøge at afdække medlemmernes ønsker for fremtiden, således, at Regionsledelsen og medlemmerne i fælledsskab kan føre klubben derhen, hvor medlemmerne ønsker.
Man kan naturligvis ikke se bort fra, at der er nogle besvarelser, der er misvisende. Det har bestyrelsen lov at kommentere. Til syvende og sidst har de menige medlemmer de samme forudsætninger for at bedøme de enkelte resultater som Regionsledelsen.
Jeg skal derfor anmode om, at medlemsundersøgelsen i sin fulde helhed offenliggøres hurtigst muligt og inden den 1.november 2005.

Med venlig hilsen

Steen Larsen 0411

Den 26. okotber 2005 modtager jeg følgende svar fra Lars Aagesen:

Hej Steen

Det glæder mig, at du har læst bestyrelsens skriv omkring medlemsundersøgelsen. Du skriver, at du desværre må konstatere, at medlemsundersøgelsen endnu ikke er offentliggjort. Jeg tillader mig dog at opfatte det som "ikke" offenliggjort - efter min opfattelse. Samtidig anfører du, at det offenliggjorte materiale ikke svarer til det "der blev bedt" om, da forslaget blev stillet på regionalforsamlingen i februar 2005. Jeg har læst det oprindelige forslag igennem og kan intet sted se, at det står anført hvorledes "offentliggjørelsen " skal finde sted.

Du refererer til vores telefonsamtale den 18. oktober 2005 og hæfter dig i særlig grad ved mine udtalelser omkring resourcer i den nuværende bestyrelse. Disse udtalelser skal naturligvis ikke stå alene og skal selvfølgelig ses i den sammenhæng de blev sagt. Forhold som undersøgelsens natur, anskafelse og behandling af datagrundlag, spørgeskemaets ordlyd, bestyrelsens mandat og arbejdsopgaver generelt og i relation hertil, blev også drøftet under denne samtale. Disse er alle ganske væsentlige og tankerne omkring dem har selvfølgelig været med til, at forme dette skriv vi har offentliggjort.

Jeg har noteret mig "din hensigt" med undersøgelsen , men har dog ikke planer om, at tilføje yderligere til offenliggørelsen.

På bestyreslens vegne
Regionsleder Lars Aagesen#6677

Dette indlæg fra undertegnede skal ses som en positiv interesse for at få indblik i medlemmernes ønsker og meninger. Det er bestemt ikke "medlemmerne mod ledelsen". Ledelsen skal nødvendigvis ikke tage ansvar for alt, hvad undersøgelsen måtte pege på. Alle medlemmer (og ledelse) har et fælles ansvar for både fortidens "synder" og, men ikke mindst for fremtidens muligheder - men det forudsætter naturligvis fuld åbenhed.

Jeg håber derfor, at Regionsledelsen i Østsjælland vil ændre mening og offentliggøre resultatet af medlemsundersøgelsen i sin fulde helhed til gavn for medlemmernes interesse for at deltage aktivt i klubbens mange aktiviteter og for klubbens fremstid.

Med venlig hilsen

Steen Larsen 0411
Index
28607: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (31-10-2005 17:10:12) (svar på 28594)
Jens Bærentsen #5745, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 195.7.31.10)
Jeg syntes også at det eneste rigtige er, at offentliggøre medlemsundersøgelsen. Selv de bedste hensigter kan ikke begrundet andet. Åbenhed er vejen frem. Det vil i sig selv skabe grundlag for en større medlemsinvolvering. Og det er der fremtid i!
Index
28608: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (31-10-2005 17:14:19) (svar på 28594)
Per Ravn Klausen #5249, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 83.92.64.85)
Jeg kan kun slutte op om Steens indlæg.

Steens forslag ved Regionalforsamlingen Østsjælland 2005 var som følger:

”Forslag 2, 2005. Bilag 2.

Bilag 2 10.01.05 Dansk Land Rover Klub, Region Østsjælland ønsker at styrke arbejdet for medlemmerne, og dertil behøver vi din hjælp. Du kan hjælpe os, ved at besvare nedenstående spørgsmål. Du kan enten udfylde rubrikkerne på denne side og returnere den i vedlagte svarkonvolut, eller du kan faxe siden til faxnr. xxxxxx eller du kan gå ind på regionens hjemmeside wwwww Blandt de indsendte besvarelser med medlemsnummer trækkes lod om følgende præmier: 1. Et Land Rover Experience-kursus 2. 10 x 3 flasker god rødvin Vinderne, samt medlemsanalysens statistiske resultater offentliggøres i Oasen nr. xx. Husk dit medlemsnummer”

Dette er klippet ind direkte fra Region Østsjællands side, under ”Artikler”.

Det må være meget tydeligt for enhver hvordan medlemsundersøgelsen skal offentliggøres.

Med venlig hilsen

Per
Index
28609: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (31-10-2005 17:55:55) (svar på 28608)
Paul Sehstedt #0027, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.141.59)
Der er vel godt rav i den derover på Østsjælland.

Har så kigget på regionens hjemmeside og læst offentliggørelsen af medlemsundersøgelsen.

Selvom jeg ikke kender spørgeskemaets omfang og indhold, synes jeg, at jeg føler mig velinformeret om de tendenser, medlemmerne ønsker tilført klubben.

Det må jo være hovedformålet med undersøgelsen.

At der så mangler de statiske tal, hvor mange osv. osv.. kan måske ses som et mindre men reelt et uvæsentlig manko.

Men siden regionsledelsen skriftlig har lovet en offentliggørelse af de statistiske resultater, må de vel gøre det...
Index
28614: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (31-10-2005 20:36:22) (svar på 28594)
Lars Aagesen #6677, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 81.19.226.142)
Som tidligere anført på regionens side betragter jeg og den øvrige bestyrelse medlemsundersøgelsen som et rent regionsanliggende. Da regionens side imidlertid ikke rent teknisk kan håndtere indlæg af længere karakter svarer jeg her på forum.

Jeg vil indledningsvis gøre opmærksom på, at mit svar til Steen er publiceret her på forum uden mit samtykke. Det mener jeg principielt er forkert, da jeg betragter mine mail til Steen som personlig korrespondance. Jeg har dog intet imod at min og bestyrelsens holdning i denne sag bliver kendt af medlemmerne. Jeg mener dog at mit svar til Steen burde være publiceret i UREDIGERET tilstand så bud-skabet fremstå som tiltænkt.

Jeg vil henlede opmærksomheden på to forhold som jeg mener har betydning i forhold til denne debat:

1) Spørgeskemaets ordlyd, der øverst indeholder følgende passus med rød skrift i sort ramme.

"Dine svar og de øvrige resultater af undersøgelsen er udelukkende til internt brug for bestyrelsen i Region Østsjælland og vil derfor ikke tilgå andre end bestyrelsens medlemmer"

2) Det faktum at udvalget der stod for det praktiske arbejde med udsendelse af spørgeskemaet inden udsendelsen accepterede spørgeskemaet i sin helhed og derved også nævnte passus. Udvalget bestod af Steen Larsen#0411 og Poul Helmer Larsen#5695.

Det er fortsat min og den øvrige bestyrelses overbevisning, at fremlæggelse af datamaterialet ikke bibringer regionen noget konstruktivt og i øvrigt strider mod de konditioner som medlemmerne har afgivet deres svar under.

Bestyrelsen ønsker på ingen måde at skjule materialet men vurderer bl.a., at medlemmernes henvendelser efterfølgende via mail, debatforum og regionssiden langt vil overstige et omfang som bestyrelsen har ressourcer til at besvare. Desuden ønsker vi ikke i al fremtid at skulle debatterer regionens aktiviteter med evig reference til disse data.

Det står enhver frit for, at fremsætte forslag til den ordinære generalforsamling som er regionens øverste myndighed. Den fremtidige bestyrelse vil selvfølgelig rette sig efter regionalforsamlingens ønsker.

Jeg skal sluttelig gøre opmærksom på, at bestyrelsen ikke tillægger indlæg i denne debat nogen betydning såfremt afsender ikke identificerer sig med navn og medlemsnummer. Det er igen medlemsundersøgelsens karakter som et rent regionsanliggende der skal ses som begrundelse herfor.

På bestyrelsens vegne
Regionsleder, Østsjælland
Lars Aagesen#6677
Index
28616: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (31-10-2005 21:50:58) (svar på 28614)
Christian Pejtersen #6721, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.161.39.15)
Da jeg svarede på spørgeskemaet var det ud fra en betragtning om, hvor jeg personligt ønskede vores klub skulle ønske bevæge sig henad inden for en nær fremtid. Jeg tænkte ved mig selv at "det var noget af et job bestyrelsen har taget på sig der", for jeg kender lidt til behandling af information/data og bevare et overblik i sådanne sager. Det er møgsvært - det tager laaaang tid og svarene kan samlet set behandles på flere måder afhængigt af øjenene der ser.
Jeg mener, at vi valgte i sin tid Lars og den øvrige bestyrelse ind. Det var efter en turbulent tid med mudderkastning m.v. Lars var rimelig ny i klubben og i mine øjne var det flot at han vælger at bruge den tid jeg, og tilsyneladende mange andre ikke gad. Der var vist ikke ligefrem kø til formandsposten m.v.
Jeg bifalder helt sikkert debat i en åben glad og possitiv form, men jeg synes desværre ikke det er det jeg oplever så tit i vores klub - jo fra det tavse flertal, når vi mødes til arrangementerne, men ikke her på siden. Det er som om det er nemmere at sige "grimme ting" på dette medie, end face to face - og hvis jeg har ret er det godt nok ynkeligt.
Vedr. medlemsundersøgelsen vil jeg sige, at det var et friskt pust til at komme fremad, enten ved at styrke gamle arrangement former, eller finde nye måder at mødes på. Jeg ønskede personligt flere Greenlanning ture og meget gerne nogle andre medlemmer, der har lyst til at tage på Land Rover-Kajak tur.
Det første ser det ud til bliver til noget - hvis vi kan finde egnede steder, det andet vedr. kajak stod der ikke noget om, og derfor regner jeg ikke med der har været lign. forslag - and so what, så tager jeg selv på nogle kajakture og glæder mig over Land Rover klubbens Greenlanning ture. Kom til de ting du har lyst, og bliv hjemme ved resten - det må da være det frie valgt sande natur.
Hvad undersøgelsen så viste præsic i form af krydser og svar man har giver under den fortrolighed at det IKKE ville blive offentliggjort ser jeg ikke kommer andre ved end dem vi har valgt til at varetage vores fælles interesser. Det er et værktøj til fornyelse, forbeholdt bestyrelsen. Er vi utilfredse kan man vælge en ny - hvis nogen gider !

Vær possitiv, tænk nye tanker og sidder du med lysten til et surt opstød til vores frivilige medarbejdere, SÅ LAD VÆR ! VÆLG i stedet, at bruge tiden på at planlæg/forslå et knald godt arrangement i DLRK. På den måde vil vi få en kanon hyggelig klub, hvor man har lyst til at komme...

Ha´ en god vinter, kør forsigtigt og pas godt på jer selv.

mvh.
Christian Pejtersen
DLRK reg. østsjælland
#6721
Index
28619: sv: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (31-10-2005 22:37:45) (svar på 28616)
Verner Lundtoft Jensen #4586, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.196.165.122)
Gode kolleger
kære landrover folk

Jeg er så glad for mine 2 LR, og jeg har gennem årene haft stor fornøjelse af klubben og selvfølgelig også af denne hjemme side, og det vil jeg også gerne have i fremtiden.

Jeg må dog konstatere at det oftere og oftere sker at der bliver slået skår i glæden når jeg går ind på forummet for at få stillet min nysgerrighed om hvorvidt der i dag skulle ligge det guldkorn som jeg mangler til at få løst de sidste LR problemer vi vel alle sidder med. Der sker nemlig ofte det, at man må tage del i hvad der i min verden må betragtes som ganske urelevante og urimelige indlæg fra personer som føler sig trådt på og af den grund føler sig berettiget til at angribe klubben, butikken, bestyrelsen eller som det sker her den regionale bestyrelse.
Internettet er en underlig størrelse som kan bringe det mest ubehagelige frem i folk, vi kommunikerer på en anden måde når vi sidder fjernt fra de personer vi henvender os til, personer vi formentlig ikke kender, det er derfor min erfaring at nettet ikke egner sig til den type skarp debat som ofte fremkommer i dette forum. Vi skaber problemer i stedet for at løse dem, min opfordring skal derfor lyde: stop den type debat i forummet og læg den over i andre dele af klubben hvis den er nødvendig.
Jeg vil gerne understrege at jeg er medlem af reg. Østsjælland, har udfyldt medlemsundersøgelsen, er tilfreds med tilbagemeldingen, og jeg kender ingen fra regions ledelsen.

Verner
4586 Reg. Øsj.
110" V8 1987
80" 1949
Index
28621: sv: sv: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (01-11-2005 08:18:18) (svar på 28619)
Knud Madsen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.91.164.49)
Verners indlæg er som talt ud af mit sind. Denne evindelige sure debat om dette og hint er meget forstemmende. Det er formentlig slet ikke i tråd med den reelle holdning medlemmerne i øvrigt har.
Disse evindelige sure opkast, den ene og den anden føler sig kaldet til at offentliggøre, forpester ånden og er givet med til at mange trækker følehornene til sig.
Det med at skrive i et forum, er ganske som når de fleste sætter sig ind i deres borgerbiler og kører ud i trafikken. Her sidder man så, hver især, bag skærmende glas og blik og man er så fri og nærmest kaldet til at svine andre mennesker uhæmmet til, måske endda dræbe disse. Mennesker som måske kunne vise sig at være rare og behagelige, hvis man havde mødt dem på anden vis.
Er det folk, der lider af en eller psykisk lidelse, der må af med frustrationer på denne måde?
Fordi der er nogle, der har meldt sig til at gøre en masse gratis fritidsarbejde, er det ikke ensbetydende med at de ved samme lejlighed forvandler sig til gennemførte dumme svin, men de må tage beslutninger og skære igennem hist og her. Det er simpelthen deres job!!!!!
Er man utilfreds med deres gøren og laden, kan man stemme på andre, når den tid kommer.

mvh og håb om værdig optræden fra alle.
Knud
Index
28623: sv: sv: sv: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (01-11-2005 10:55:41) (svar på 28621)
tina hjordt (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.91.63.49)
Kære debattanter,

For at holde en klub - eller en virksomhed for den sags skyld - optimalt kørende, er man nødt til at evaluere arbejdet. Er det godt nok? Man er også nødt til at se frem ad.
Lad nu være med, hver gang en person ytrer sig om nye tiltag eller kommer med konstruktiv kritik, at hetze denne person. Måske er ytringerne kærligt ment. Det er jeg ikke i tvivl om gælder for Steen Larsen, som, er det mit indtryk, bruger mange timer for klubben, og som jeg på dette forum kun har oplevet som en yderst positiv og sober deltager.
Det er mit indtryk – ud fra andre dialoger her på forummet, at medlemsundersøgelsen i region Østsjælland skulle benyttes som en pilotundersøgelse for en evt. landsdækkende medlemsundersøgelse. Jeg har set offentliggørelsen – og den tror jeg ikke, at særlig mange kan bruge som værktøj til noget som helst.
Klubbens problem, er det mit indtryk, er, at man ikke har defineret sin målgruppe anno 2005. Hvad er nuværende medlemmers – og i høj grad potentielle medlemmers behov? Og lad nu være med bevist at misforstå mig og begynde at skælde mig ud for blot at sidde og vente på at få alt serveret. Med medlemmernes behov mener jeg: Hvor finder vi medlemmerne, hvilke biler kører de i, hvad er deres interesser, vil de være aktive med i klubben, har de adgang til net osv. osv.
Som det er nu, kan jeg frygte, at klubben ender som en veteranklub for seriebiler og Defendere – bl.a. da man ikke rekrutterer blandt ejerne af de nye modeller og ikke tager hensyn til disse ved arrangementer. Det er de nye modeller, der er fremtidens brød, både hvad angår nye kontingenter, ny arbejdskraft, tiltag fra importørens side mv.
For at klubben kan fungere optimalt, er man nødt til at høre medlemmerne, og man er nødt til at arbejde ud fra medlemmernes ønsker. Der er en stor tilstrømning af nye medlemmer til klubben – men hvor bliver de af? De siver ganske langsomt, for ingen ved, hvem de er, eller hvorfor de blev medlemmer.
En undersøgelse kan lægges på nettet og data sammentælles og behandles via it-programmer. Det er der ikke megen hokus pokus i i dagens Danmark, hvor vi vel også kan forvente at medlemmerne har én eller anden adgang til nettet og kan følge med i klubbens arrangementer her. Således at Oasens udgivelsessekvens kan gå ned til 4 eller 6 gange om året – hvilket vil betyde mindre stress for de dygtige udgivere og færre udgifter til tryk og porto.
Lad os få en medlemsundersøgelse for hele klubben og bliv ikke ved det, lad os få nye medlemmer i tale allerede ved indmeldelsen.

Mange venlige hilsener
Tina Hjordt, medl.nr. 5648
Index
28624: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (01-11-2005 11:39:45) (svar på 28623)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 194.239.28.200)
Fr. Tina Hjordt m.fl.
Region Øst-sjælland har på deres regionalforsamling besluttet at gennemføre en spørgeskemaundersøgelse blandt regionens medlemmer til brug for regionsledelsen.
Bemærk at ordet "region" går igen flere gange.
Hvis man slår op i klubbens vedtægter kan man læse at regionerne er selvstændige enheder der kører deres eget løb i Dansk Land-Rover Klub og er i den forbindelse kun underlagt få, men klare, generelle regler og betingelser gældende for hele klubben.
Som medlem af region Nord-Sjælland hverken kan eller vil jeg blande mig i hvordan en anden region drives og hvordan deres lokale beslutninger og forslag udmøntes.
Hvis jeg skulle ønske en lignende undersøgelse gennemført i min region kan jeg stille forslag om det på den årlige generalforsamling. Her vil forslaget blive debateret og sendt til afstemning blandt de fremmødte. Hvis jeg skulle ønske at undersøgelse skulle omfatte hele klubben, kan jeg vælge at stille forslag om det på 3 måder:
1. Stille forslaget på den lokale generalforsamling (regionalforsamling). Hvis de fremmødte bakker op om forslaget vil det herefter blive fremsendt til Hovedbestyrelsen som et regionsforslag til behandling på førstkommende Landsråd. Regionens delegerede til Landsrådet har ikke bundet manat, men forventes at bakke 100 % op om et forslag der er vedtaget af regionalforsamlingen.
2. Stille forslaget på regionalforsamlingen. Hvis de fremmødte ikke bakker forslaget op, kan jeg fremsende det til HB alligevel som mit enkeltmandsforslag.
3. Sende forslaget direkte til HB uden at have rundet regionalforsamlingen først.

P.S. Alle medlemmer har samme muligheder som mig, så jeg kan kun opfordre så meget som muligt til at man gør sin indflydelse gældende hvor det rigtigt batter, nemlig ved at deltage aktivt i såvel det sjove som det sure. At nyde hænger på een eller anden måde sammen med at yde.

P.P.S.
Skulle man komme ud for "a grumpy old man" eller to på en regionalforsamlingen skal man ikke lade sig slå ud af det ;-)



mlrh
Claus
1105/n-sj

Index
28635: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (01-11-2005 19:26:21) (svar på 28614)
Per (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.92.64.85)
Kære venner.

Der er hverken tale om at sætte rav i den, kaste med mudder eller være sure på nogle. Her er hverken tale om amatører eller proffer, ej heller gamle sure eller nye glade medlemmer. Vi er som udgangs punkt godt tilfredse med vores bestyrelse. Det hjalp med noget nyt blod og de laver et rigtig stort stykke arbejde; men prøv engang at læse, hvad det er vi beder bestyrelsen om. Vi beder dem om at medlemsundersøgelsen bliver offentliggjort, præcis som det er vedtaget på regionalforsamlingen den 9. februar 2005. Hvad der er vedtaget på en regionalforsamling skal vel udføres som det er vedtaget, - eller hvad? Man kan da ikke bare lave en konklusion som den vi nu kan se. Den er meget positiv at læse, det er da dejligt at der slet ikke er noget medlemmerne er utilfredse med ;-)

Til Lars Ågesen.
Klik på ”artikler”, der kan du finde Steen forslag, hvor der bla. står: ”samt medlemsanalysens statistiske resultater offentliggøres i Oasen nr. xx.”

Med venlig hilsen

Per

Nu proff.
Index
28637: sv: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (01-11-2005 21:11:42) (svar på 28635)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.166.34.14)
Per ??
Hvem Per ??
Hvis "Per" er medlem af klubben har han vel et nummer?
Anonyme "Per" typer giver ikke megen værditilvækst

lrh
Claus
Index
28638: sv: sv: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (01-11-2005 21:21:31) (svar på 28637)
Søren Rasmussen #5846, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.95.139.222)
Mon ikke, det er samme Per, som med samme IP-nr. i samme debattråd lidt længere oppe kalder sig "Ravn Klausen #5249" i fortsættelse af "Per"? En oplagt mulighed i hvert fald .... ;-)

Index
28646: sv: sv: sv: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (02-11-2005 08:53:31) (svar på 28638)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 194.239.28.200)
Hej søren

Joh...det kan du nok have ret i..
Måske skulle jeg anskaffe mig en læselup ;-)

med nærsynet lr hilsen
Claus
Index
31593: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (04-02-2006 22:00:04) (svar på 28614)
Poul Helmer Larsen #5695, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 83.88.211.167)
Selv om bestyrelsen i ØSJ ikke tillægger debat i dette forum nogen betydning, så må den ikke underkende, at forslag om offentliggørelse af medlemsundersøgelsens resultat, skal behandles på førstkommende regionalforsamling,
- såfremt et sådant forslag måtte fremsættes på
vedtægtsregulær vis.
Med venlig hilsen
Poul Helmer
Index
31595: sv: sv: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (04-02-2006 22:10:33) (svar på 31593)
Poul Helmer Larsen #5695, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 83.88.211.167)
Beklager, at det synes nødvendigt at gøre opmærksom på de gennemførte/forestående regionalforsamlinger...
Med venlig hilsen
Poul Helmer
Index
28749: sv: Medlemsundersøgelse i Region Østsjælland (04-11-2005 17:17:02) (svar på 28594)
Steen Larsen #0411, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 195.215.120.193)
Først vil jeg lige gøre meget tydeligt opmærksom på at jeg er meget tilfreds med bestyrelsen i reg. Østsjælland. De formåede bl. a. at stable et succesfuldt LA 05 på benene og det var bestemt ikke en let start de havde.
Når jeg har været med til at sætte et skib i søen (medlemsundersøgelsen) føler jeg også, at det er min pligt at gøre mit til at det kommer sikkert i havn. Derfor det lange indlæg.
Til Lars Aagesen vil jeg sige undskyld for min slåfejl. Det har ikke været min hensigt at redigere i dit svar. Det må skyldes at jeg kun er halvprofessionel.
Det brev jeg skrev til bestyrelsen opfattede jeg som en officiel henvendelse fra et medlem og ikke bare et hyggemail.
Hvis medlemsundersøgelsen kun er til internt brug, kan jeg slet ikke forstå, at der overhoved kan offentliggøres noget som helst. Det har I dog gjort alligevel.
Det er klart at de personlige informationer skal ikke offentliggøres.
Til Christian Pejtersen og Verner Lundtoft vil jeg sige, at jeg er grundlæggende helt 100% enige i, at vi skal bruge vores klub til at have det hyggeligt og rart med en masse positive oplevelser omkring vores kære biler og ikke bruge tid på kævl og bøvl.
Til Claus Kjøller kan jeg sige, at det er da dejligt a få klarlagt, hvordan man stiller forslag i Land-Rover klubben. Det forhindrer jo ikke at man kommer med ideer på tværs af regionerne.
Så vil jeg ønske alle en rigtig god weekend med en masse gode Land-Rover oplevelser

Steen Larsen 0411