Hej Peter
Jeg har købte en P38 DSE fra samme årgang, for knap et år siden og har efter 30000 km endnu ikke stødt på kæmperegninger fra værksteder.
Bilen har som andre skriver en tendens til at gå i topstykket, og min har da også fået skiftet motor efter ca 150000 km.
Den er med sine kun 6cyl, 2.5 l og 136 HK til de mange kilo og permanente firhjulstræk ingen racer, men en komfortabel tourer og vist nok ok i terræn.
Diesel økonomien ligger for mit vedkommende tæt på de 10 km/l, men er naturligvis afhængig af kørestil.
Alt i alt har jeg været godt tilfreds med en god bil.
Men er der konkrete spørgsmål kan jeg anbefale at se på dette link.
www.rangerovers.net/forum her vælger du P38 osv...
Hvis der er andet er du velkommen til at maile mig direkte.
RR Hilsen
Kresten
(Vær opmærksom på at Landroverhilseritualet kun undtagelsesvis praktiseres overfor RR biler med firkantede lygter)