Nå men nu virker min bil igen !! HURRA !!
Jeg kan lige sige at verken var master eller slave som var defekte .. Det var selve koblings pladen .. der var knækket en "ring" af den ene fjeder som så lå og var i vejen for at rigtig udkobling kunne lade sig gøre..
Nå men nu er det hele skiftet dernede og den har fået sig en anden motor samtidigt og kan nu køre igen !!
Så nu har jeg da fået lært en masse nyt ved at skifte alt det her .. og det er jo sjovt at kunne starte sin bil igen og køre sig en tur . Man kommer jo hurtigt til at savne den.
grunden til den lange repration tid er nok fordi jeg har skulle lave det alene og løb lidt surt i det..
Men nu vil jeg jo så lige spørge om nået nyt..
Jeg hørte på mit grønne bevis kursus at der skulle være nogle propper som skal sætte i motor og gear kasse før man køre ud i vand.. Jeg har kigget og ledt af dem men kan altså ikke lige finde ud af hvor de skal sidde ??
Kan nogle hjælpe ??? det er en 2,25D ...
Og lige en ting til .. på mine aksler har jeg ikke slanger til udluftning men sådan nogle "klokker" på den studs som jeg eller har set at der sidder slanger på andre biler ..
Er de så stadig vand tætte ?
VH
Brian Schwartz