tilbage

Land Rover Forum  

Index
47337: terræn kørsel (11-06-2007 10:19:54)
Henrik Andersen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.151.159.132)
Hej Jeg har lige købt en ældre defender.
Jeg bor ved Fredericia, er der nogle områder hvor man kan køre ud og lege lidt, nogle steder hvor det ikke er at for ulovligt.

Mvh. Henrik
Index
47344: sv: terræn kørsel (11-06-2007 12:10:23) (svar på 47337)
Jens Jagd #4674, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 62.107.111.119)
Hej Henrik.

Er du medlem af klubben? Hvis ikke, så meld dig ind og kom med til terrænkørsel i din eller en anden region. Her kan du erhverve "grønt bevis", som sikrer at du kender til den basale brug af din LR i terrænet.

Mht. at køre et sted hvor det ikke er "alt for ulovligt", kan jeg kun sige LAD VÆRE!!! Det bringer os alle i miskredit at der er en enkelt der "lige skal prøve" at køre ned i en grusgrav, eller køre på en dårlig skovvej, hvadenten den er statslig eller privat. Ingen adgang. Det sidste har vi haft en del problemer med i vores plantage i Vesthimmerland.

Ture i terrænet med DLRK foregår i ordnet regi, med kørselsinstruktører tilstede, så man kan få tips og vejledning når man hænger der midt på bakken.

Håber at vi ser dig i klubben :-)

Mvlrh Jens Jagd
Index
47357: sv: sv: terræn kørsel (11-06-2007 17:12:59) (svar på 47344)
Thomas Holm Krogh #3251, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 217.41.40.36)
Ja, jeg er enig med Jens. Vi har i region Midtjylland (som du bor i) en del gode tilbud. Eksempelvis er der snart Skt Hans arrangement (som du kan se i vores medlemsblad) hvor der er lidt kørsel, og hvis du hurtigt vil have meget kørsel, er Hedeager i Region Vestjylland åben her til sommer, og vi tager alle til Bornholm til landsstævne, hvor der er store muligheder for terrænkørsel.
Index
47388: sv: terræn kørsel (11-06-2007 22:03:08) (svar på 47337)
Jimmi Povlsen #7737, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 87.55.153.114)
Hej Henrik.
Jeg er selv blevet ejer af en Land-Rover for nylig. Og jeg kan fortælle dig, at hvis du vil blive glad for din Land-Rover, så er "grønt bevis", et must. Her lærer du lidt om, hvad du skal gøre inden, du kører ud i terræn, og hvad du skal gøre, når du er færdig. Så har du nemlig kun minimalt slid, i forhold til, hvis du bare "ræser" ud i terræn....
Og til din orientering, så bor jeg selv i Fredericia, så hvis du er interesseret, så kan du følges med mig næste gang, der er et arrangement.

Vi ses derude......

Jimmi

p.s. Lad være med at drøne ud i terræn, her i området. Vi har spurgt til nogle steder, og det er ikke velkomment. Så lad være.....