tilbage

Land Rover Forum  

47165: De værste kiksere i bilverdenen (05-06-2007 22:21:05)
Søren Kristensen #5630, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 80.161.142.186)
Så får land rover igen klø.

Top gear guruen Jeremy Clakson har lige en kommentar til defenderen, land roveren er dog ikke eneste offer

her hvad han siger om defenderen

Land Rover Defender 90 Td5 Station Wagon. Ved 80 km/t. larmer den som universets fødel, den hopper som en lille hund ved spisetid, og den er lige så sjov at køre som en punkteret trillebør.

se også

http://www.business.dk/article/20070605/andenside/70605014/
47178: sv: De værste kiksere i bilverdenen (06-06-2007 09:03:34) (svar på 47165)
Jacob Geltzer (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 217.157.209.226)
Jeremy Clakson siger så meget mærkeligt ;)
jeg tar ikke det han siger så tungt. han finder som regel nogen mærkelige små fejl og puster dem op til monstrøse dimensioner, f.eks. som da han klage over at bentleys nye sportsvogn var hård i affjedringen.......det er en sportsvogn er det ik?? de plejer at være hårde i undervognen.

så op med humøret ;)
47186: sv: De værste kiksere i bilverdenen (06-06-2007 09:32:52) (svar på 47165)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Med al repekt, manden har da ret. En Defender og for den sags skyld også en god gammel serie bil er da mest af alt ussel fra ende til anden, det er der vel ikke nogen der kan have den store tvivl om. At den så er charmerende er noget helt andet. Men når man ser på konstruktionen er det da en hovsa fra ende til anden - og dog, en hovsa retter man, det er ikke lykkedes for landrover endnu.

Og ja har selv haft en 9o"
47194: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (06-06-2007 12:13:53) (svar på 47186)
Ebbe Tetsche-Rasmussen #7728, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 87.58.144.143)
enig - men det er en flot bil
47200: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (06-06-2007 13:20:37) (svar på 47194)
Allan Krautz #7821, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 62.199.211.2)
tja :-) men jeg er nu glad for min "traktor"


hilsen en der er konverteret fra landcruiser
47203: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (06-06-2007 14:26:56) (svar på 47186)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 85.236.95.225)
Hvilken fornærmelse! En seriebil eller en Defender er da aldeles ikke "ussel"! Den kører bare sjovt. Det er rigtignok. hans eget tvprogram kalder Land Roveren for "The greatest car off all times!"

http://www.youtube.com/watch?v=J5yoKzatUkI

Clarson har en Ford GT, og hvad så? jeg har en sIIa, The greatest car!

Ta' den (smiley)
Hilsen Niels
47242: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 15:13:19) (svar på 47203)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Niels

Jo en Seriebil og en defender er og vil altid være ussel i mine øjne. Har selv været ejer af en 90" det blev som rimeligt godt da der kom Toyota maskine og gearkasse i den, men konstruktionen af resten af bilen er da lig noget der i mit ordforråd kan kaldes ussel. Det er jo bare starte med køreegenskaberne på vej, de er stærkt manglende hvis overhovedet tilstede. Bilen er uæt, og burde aldrig være blevet typegodkendt, da det er mere eller mindre umuligt at holde vinduer fri for dug og forruden fri for vand grundet et fantastisk viskertræk.
Havde en defender været et hvilket som helst andet fabrikat var den aldrig blevet godkendt.

Og ja man kan jo blive ved med at ramme områder hvor en seriebil/defender er ussel. Dermed ikke sagt at det ikke er en bil der kan bruges til det den er lavet til, at arbejde, men som transportmiddel vil jeg stadig mene at den er på samme hylde som en 2cv, totalt ubrugelig.....
47243: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 15:25:47) (svar på 47242)
Michael Bøjstrup #6653, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.165.47.110)
Burde du så ikke fise hen og skrive på Toyota Landcruiser forum istedet for :) - hvor var det nu det link var...

Mvh
Michael
47250: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 17:04:54) (svar på 47243)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Michael

Det har intet med andre fora at gøre, jeg giver blot min ærlige mening/holdning ang. emnet. Hvad jeg køre i og hvor jeg skriver har vel ikke noget med det at gøre, det er vel lovligt at komme med sine meninger/erfaringer, eller hvad?
47253: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 17:16:46) (svar på 47250)
Peter Toft-Christiansen #7799, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 212.10.153.252)
Hej Christian

Jeg giver dig ret i at der er meget knas (læs charme) med en serie/defender
Men jeg sidder nu stadig og grubler over den altoverskyggende pointe i dit indlæg.
Det må vel være nået til dit kendskab at du skriver i et forum hvor hovedparten af læserne er entusiaster og står igennem stort set alle problemer med deres kære køretøjer.
Bevares......gu er Landrover ej nogen stor ingenørbedrift men os der bruger disse køretøjer i dagligdagen lever med de skavanker (læs udfordringer) et liv med landrover byder

God sommer
Peter Toft.......ejer af en charmetrold ;-)
47262: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 18:52:44) (svar på 47253)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Peter

Ja har godt indset at folk er blind forelsket i deres biler herinde og det er der overhovedet ikke noget galt i. HAr selv været glad for min 90'er og har lidt under mange andre fra samme firma da der har været seks af dem i min familie og stadig er et par stykker.
Men det jeg nok "mobber" lidt er at folk enten ikke kan eller vil indse at det i bund og grund er en bil der ALTID er et eller andet galt med, gundet manglende tankegang hos fabrikanten. Dermed ikke sagt at andre mærker ikke er lignende problemer, men der er vel ikke nogen ejer af en landrover der vil påstå at deres bil er ret godt konstrueret. Ved ikke om det bare er fornægtelse eller hvad der går galt, det ender altid med: Jamen den har charme", ja det har den men det var jo ikke det der blev spurgt om.
47290: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (09-06-2007 08:52:18) (svar på 47262)
Niels Andersen #1276, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 87.51.90.251)
Kære Christian Kruse

Du synes, at Land Rover seriebiler/Defender er dårligt konstrueret!! - i forhold til hvad?? Den er konstrueret til at køre off road - og her er der ikke mange mærker, der når den til hjulnavet!
Den er ikke konstrueret til at køre med 150 km/t ud af motorvejen, så hvis kørecomforten ikke er på toppen dér, hva' så?? Vi kører dér, hvor andre har problemer. Det er det, vi synes, er sjov - og vi misunder ikke dig din Toyota, må den hvile i fred.
- og det er ikke Niels, der skriver dette indlæg men konen!
Med Roverhilsen
Mayri Andersen #1276,reg.ssj
47326: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (10-06-2007 22:07:03) (svar på 47290)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Mayri

Nu gik det jo ikke på hvad en LR er konstrueret til, men mere det sølle arbejde der er lagt i sådan en bil, hvad enten det er en seriebil, defender, disco, rr og freelander.

Du vil da ikke komme og påstå at de har tænkt sig ret meget om da de har lavet nogen af dem, allermest mønten på en seriebil og defender?????

HAr ikke en Toyota, men det skal vel ikke være nogen hemmelighed at de har tænkt sig en DEL mere om end Landrover, hvad enten det er en gammel BJ42 eller en helt anden, og nej det retfærdiggøre ikke at landrover kom før Toyota, netop derfor burde de være lidt længere fremme.

Alt i alt, det store i problem set i mine øjne er bilen er konstrueret i UK, mener ikke at UK har lavet noget snedigt i rigtigt mange år, de er simpelthen gået i stå rent teknologisk, desværre....
47246: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 16:19:38) (svar på 47242)
Michal Mai #7824, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 87.104.23.36)
Du har da vist misfortået fornøjelsen ved at køre gammel LR :o) God sommer

Michal , Den lykkelige ejer af en SIII
47251: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 17:08:33) (svar på 47246)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Michal

Har lige haft "fornøjelsen" af at køre LR i dag, og nej jeg savner det faktisk ikke må jeg indrømme( en lille gul ting der smiler stort)

47255: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 17:44:14) (svar på 47251)
Hans Peter Kajs Ferneke #4696, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 83.151.159.132)
Hør nu her:
LR=king off road

Alt andet end 109" er for tøsedrenge!

Hans Peter
47257: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 17:51:55) (svar på 47255)
Michal Mai #7824, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 87.104.23.36)
Enig !!!

109" ROCKS !!!
47260: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 18:37:45) (svar på 47257)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.165.171.242)
Er det ikke herligt, at vi bor i et frit land, hvor alle frit kan vælge, hvilket køretøj, man vil køre rundt i???

Er det så ikke fløjtende ligegyldigt, hvad andre måtte mene om det, man har udset sig til at eje og køre i?

Jeg kørte i går, her i NVSJ, bag ved en meget åben 88" i det herlige sommervejr, med en glad udseende undgersvend ved roret. Han havde helt klart ikke noget at klage over, og var nok lige glad med at evt. andre ikke kan se lyset! :-)

mvh
Knud, der nok hellere må finde en 109" bus igen.
47263: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 18:58:56) (svar på 47260)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Knud

JO det er da fantastisk, så længe vi selv må det, hvem ved hvad staten finder på , det er da allerede godt på vej med afgifter, klistermærker etc....

Det er på ingen måder ment som en kritik af hvad folk køre rundt i, har bare forsøgt at prikke lidt til konceptet med at når en eller ande person/medie udtaler at en fx en seriebil ikke er det snedigste dyr i skoven hvad mekanik er, så skal den altid vendes til at den har charme.....?
47264: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 19:12:32) (svar på 47263)
eddie 3693 (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.93.197.30)
Hej Christian Kruse

Jeg kan godt se hvad det er du vil - og ikke noget galt i det.

Men når man taler Land Rover vs. andre - så ender diskusionen altid i driftsikkerhed - komfort osv. osv. osv.

Men det er jo ikke derfor at vi/du har valgt, at køre i en Land Rover det er jo netop charmen - netop den simple teknik der virker. Det man ofte glemmer i disse diskusioner - syntes jeg - er jo at man sammenligner en ny eks. Toyota med en Land Rover der har mere end 20 år på bagen og her mener jeg ikke design/teknik - men bilen er fysisk mere end 20 år gammel.

Du nævner selv seriebiler som ikke er det snedigeste dyr i skoven - næ - men den nyeste seriebil kørte af samlebåndet for ca. 24 år siden - hvor mange personbiler klare den?

Men det er da reelt prisværdigt at Land Rover når med sålangt.

mvh
Eddie
47268: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 20:25:57) (svar på 47264)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.165.171.242)
Og hvor sjovt er det egentlig med hightec biler af enhver art, når man nu har den sære ide, at man selv vil kunne reparere sine biler?
Her kommer de gamle LR biler fint ind i billedet, ligesom andre bedagede, anglofile køretøjer.
Jeg er meget led ved at sætte min brugsvogn på værksted med et elektronisk kval, som jeg ikke har en kinamands chance for selv at udrede. Endnu mere led ved det, bliver jeg, når jeg har betalt multitusinde kroner for en udredning, som intet positivt fører med sig, og fejlen stadig er der! :-)
Og endnu meget mere forbandet bliver jeg, når jeg i sidste ende selv skal løse det forbandede kval!!!
Det kan godt være at teknikken ikke lever op til vore dages krav, men hva faen gør det???? Alt kan skrues og pilles fra hinanden, som med mange andre gamle anglofile biler, og sættes sammen igen med evt. nye sliddele, hvorefter skidtet igen kører og man føler en en stor glæde.
Kan man ikke glæde sig over, at et problem er løst, meget gerne ved egne grabbers hjælp, så skal man nok hellere købe sig en vidunderlig Mithunzukdai og så bare betale værkstedet, hvad de ønsker.
Har i dag sat ny bagerste kardan i en 110". Hvilken himmelsk fryd!!!
Vi skal bare ikke pisse på hverandre, fordi vi hver især har forskellige lyster.
mvh
Knud, der er til gamle biler, hvis nogen er i tvivl :-)
47278: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 21:45:30) (svar på 47264)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Eddie

Nu finders der og også "japsere" fra den årgang.

Men alt i alt, har det vel aldrig været nogen hemmelighed at britiske biler ikke er kendt for teknisk overlegenhed, hvad enten det er en landrover eller andre mærker.
Og desværre er kvaliteten jo ikke blevet ret meget bedre på den selvom at de er nye, lidt trist.



47287: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (09-06-2007 00:51:54) (svar på 47278)
Eddie 3693 (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.93.197.30)
Hej Christian

Ja du har ret i at der fandtes 'japsere' fra den årgang - de findes bare ikke mere - måske en enkelt på et museum.

Nej, det er nok ikke nogen hemmelighed at britiske biler ikke er kendt for det - men jeg har nu været meget godt tilfreds med min disko fra '95 - som jeg nu har haft i 7½ år - og den er født med alt muligt mærkeligt nymodens pis - såsom el-ruder, el-soltag, aircon, ABS osv. osv.

Og teknikken er vel som andre biler er idag. Selv Mercedes har store problemer med elektronik mm.

Men igen kommer diskutionen til at dreje sig om pålidelighed mm - om min disko starte hver morgen - men jeg syntes at den er sjovere end en tilsvarende japaner - og sådan er det - for mig.
47301: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (09-06-2007 15:46:28) (svar på 47278)
Ib Nielsen #3014, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 83.73.100.118)
Hej Christian

Her skriver du mod bedere vidende!!!
Range-Rover har altid været 7 skrit foran.
skruefjedre -permanent 4wd-skive bremser helevejen rundt og det var i 70!!!! det var også den der var først med luftaffjedring!!!

Så hellere en orginal end en dårlig kopi !!!!!!!!!!

IB
47319: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (10-06-2007 16:47:10) (svar på 47301)
jesper Overgaard (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.60.220.42)
"Hej Christian

Her skriver du mod bedere vidende!!!
Range-Rover har altid været 7 skrit foran.
skruefjedre -permanent 4wd-skive bremser helevejen rundt og det var i 70!!!! det var også den der var først med luftaffjedring!!!

Så hellere en orginal end en dårlig kopi !!!!!!!!!!

IB"

Enig IB, jeg kører også JEEP nu.

mvh Jesper
47327: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (10-06-2007 22:16:38) (svar på 47301)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Ib

Ja er enig med dig i at en rr kom med skruefjedre og skiver hele vejen rundt. Det har som ikke noge med hvem der kom først med hvad, der er jo fordele og ulemper ved alt, og også med spiralfjedre.

Det jeg mener at kvaliteten af deres biler, kan godt være der var en masse grej i en RR allerede i 70 eller hvornår det lige var den kom. Men kvaliteten, måden mange ting er konstrueret på, måden man har samlet det etc har da alle dage været noget sølle noget, og ja det indrømmede jeg også da jeg havde en 90"er så det er ikke et angreb på dem herinde der er vilde med at køre i engelske biler, al respekt for det, jeg kommer bare med MIN holdning og MINE synspunkter om produktet, og der er i bund og grund nok mange af jer der er enige inderst inde.

"Så heller en orginal end en dårlig kopi!!!!!"

Hvad mener du lige med det, er vi endnu en gang ude i noget med at man ikke vil indse at det er alle detaljer der er lige gode, så er det nemmere at sige, ja men den er orginal og charmerende, det har jo ikke noget med hinanden at gøre, det jeg snakker om er konstruktion og intet om det hedder A eller B
47271: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 20:54:02) (svar på 47263)
Thomas Carstensen #6880, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 87.54.97.251)
Kære Christian

For at diskuterer Land Rovers fortræffeligheder på dette forum må du da elske at være uenig med andre, eller nyde at provokere andre mennesker der elsker deres interesse. Ja! det er da et frit land, men jeg tror de fleste her, har svært ved at følge din humor.

47279: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 21:50:10) (svar på 47271)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Thomas

Har ikke behov for at være uenig med folk herinde, har jo kørt løb med en del herinde fra, og har da også dagligt omgang med landrover folk.
Jeg ved ikke om det skal tages som humor, men syntes da det er lidt sjovt at mange folk der har en passion for en Landrover, NÆGTER at indrømme at det ikke er fedt at det fx regner ind i bilen, det skal altid vendes om til charme istedet for. Jeg fatter det ikke.
47285: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (08-06-2007 23:46:05) (svar på 47279)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 194.239.76.58)
Hej Christian

Visse ting så som hobbies skal bare ikke forståes. Ville du også møde op til et veterantraktortræf, som det jeg var til grundlovsdag og sige til folk at de var nogen tovlige bønder at de holdt de gamle ubrugelige traktorer kørende? Eller en møde op i en fiskeklub og fortælle medlemmerne at de var da ikke rigtig kloge når de gad og stå i koldt vand til livet en hel dag?

Jeg synes faktisk det er skægt når det regner ind, og så kan jeg glæde mig over at karrossen ikke koger op i kanterne som den gør på tyve år ynge Toyotater!

Kør dog i din riskoger og lad os andre dyrke vores interesse.

Hilsen Niels
47288: biler med sjæl! (09-06-2007 02:20:54) (svar på 47285)
Rasmus Küpper #5414, reg. nsj (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.61.113.174)
Christian, vi har alle her overskud nok til at sige, at vi føler for dig, for du lever et sjæleløst liv og det er en skam at du ikke kan se det vi ser.

90% af alle engelske biler har sjæl, nogle kan se det, andre/du kan ikke!

vi er et sjældent folk der har en speciel kontakt til vores biler der gør, at selv en simpel bilvask medfører, at vores biler kører bedre, som tak! gør din sjæleløse japser det?

vi vælger vores biler efter de samme kvalitetskrav, som vi vælger vores bedre halvdel:

smukke med sjæl og fulde af liv!
til at tale med!
til tider lidt besværlig, men hva' fa'en gør det!
et glimt i øjet og en uimodstålig indre skønhed der kun vokser med årene!
2 store H4 forlygter!
kun et uhæld kan skille os ad, eller en ny model. Vi beholder dog altid den gamle. for os er en sjældent nok!

ikke:
en tåbelig dum dåse der ikke er til at tale med!
smuk i starten, ja, men det varer bestemt ikke ved og hva' er der så tilbage? en rusten møgso, der får ens tanker til at lede hen imod et medlidenhedsdrab!

MVH Rasmus
LR90 V8 40anniversary model
Jaguar xj6 serie II
Mini cooper (solgt efter uforskyldt uheld)

47289: biler med sjæl! (09-06-2007 02:22:15) (svar på 47285)
Rasmus Küpper #5414, reg. nsj (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.61.113.174)
Christian, vi har alle her overskud nok til at sige, at vi føler for dig, for du lever et sjæleløst liv og det er en skam at du ikke kan se det vi ser.

90% af alle engelske biler har sjæl, nogle kan se det, andre/du kan ikke!

vi er et sjældent folk der har en speciel kontakt til vores biler der gør, at selv en simpel bilvask medfører, at vores biler kører bedre, som tak! gør din sjæleløse japser det?

vi vælger vores biler efter de samme kvalitetskrav, som vi vælger vores bedre halvdel:

smukke med sjæl og fulde af liv!
til at tale med!
til tider lidt besværlig, men hva' fa'en gør det!
et glimt i øjet og en uimodstålig indre skønhed der kun vokser med årene!
2 store H4 forlygter!
kun et uhæld kan skille os ad, eller en ny model. Vi beholder dog altid den gamle. for os er en sjældent nok!

ikke:
en tåbelig dum dåse der ikke er til at tale med!
smuk i starten, ja, men det varer bestemt ikke ved og hva' er der så tilbage? en rusten møgso, der får ens tanker til at lede hen imod et medlidenhedsdrab!

MVH Rasmus
LR90 V8 40anniversary model
Jaguar xj6 serie II
Mini cooper (solgt efter uforskyldt uheld)

47291: sv: biler med sjæl! (09-06-2007 08:54:23) (svar på 47289)
Stéphane Bernheim #7612, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 87.52.158.250)
Hej med Jer,
Kan kun være enig med Rasmus. Folk er meget misunderlige når de ser en "rød italiener" og smiler...skæv - Når de ser VORES bil, smiler de også men ikke skæv. Jeg har aldrig mødt nogen der var misunderligt for den forkert måde enten når man snakker eller bare når de kigger på hos, og i øvrigt - jeg kender ikke mange bilejer der hilser hinanden på landevej..udover os! Så langeleve vore passion and f... the rest.
47294: sv: sv: biler med sjæl! (09-06-2007 10:11:06) (svar på 47291)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 217.157.187.247)
Hej Christian...

Du har en dejlig humor - de firkantede biler er stive, larmende fjeldvogne... og alligevel kunne jeg også finde på at købe en... De har nemlig det der udefinerbare begreb - sjæl!

De gamle er på alle måder "ringe" når man taler om kvalitet i følelsesmæssig/kvalitetsagtig-forstand - ikke at de ikke kan køre osv. men set i lyset af positiv kvalitets oplevelse må jeg give dig ret... duggede ruder - lugten af gamle sure sæder, olie m.m. giver charme men ikke rigtig følelsen af "lækker engelsk kvalitet". NOPE!

Jeg har haft Alfa Romeo førhen og var selv KOMPLET blind over for den fejl - postede 30.000 i den om året og kørte glad i den hver dag (næsten, når den ikke var på værksted - der var den 4 dage om måneden - hurra!) jeg kunne tilgive den ALLE dens fejl for lyden, lugten m.m. var som honning for Peter Plys....

Den har jeg ikke mere (RIP) og hvor har jeg sparet mange penge siden da - LR er billige biler at eje og køre - men følelsen som ejerne har er den samme - uadskellige uanset problemer (alt med måde velsagtens)

Siger du A - siger andre B - siger du B - siger andre C etc. etc.

Vi skal ikke være enige på dlrk.dk - vi skal kunne udveksle meninger og "diskutere" - og deri kommer humor og desværre mangel på samme som ofte sker i denne verden.

Thorstein #7334 (af nogle kendt som en OLP)
V8 Diesel - Rockcrushing, peoplecaring, Porsche-bashing fuelguzzling point and squirt musscle bound mountaingoat. den er FOR lækker - nu har jeg sagt det (sagt af ham, der normalt HADER dieselbiler - og i øvrigt også positiv overfor Freelander II - uha uha - klyng mig op!) (så så derude, op på en række - en af gangen)



47298: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (09-06-2007 14:54:50) (svar på 47285)
Ingvar Vejlund #6069, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 62.66.198.30)
De værste kiksere, hmm er kvaliteten nu også så dårlig.
Det mener jeg ikke, min ninety er fra 84, runder snart 500000km, og den giver mig færre problemmer end min, mazda626, 2stk opel kadett, opel ascona, opel manta a, ford granada 2.3, simca 1100, ford taunus, ja ja listen er længere endnu.
Der er kun et køretøj der har været ligeså driftsikker, 1 mazda 323, men den blev også skiftet 3år gammel med 95000km på klokken.
Så nej laro`s kvalitet er ikke så ringe endda.

Landy hilsen Ingvar
47328: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (10-06-2007 22:24:21) (svar på 47285)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Niels

Det har indet med angreb på din eller andres hobby at gøre, har jo selv samme hobby som dig, det kan da ikke være så svært at forstå at det jeg vil frem til er noget helt andet, men det er JER der vender det til noget andet hele tiden.

Jeg har kørt, ejet og arbejdet som mekaniker på LR, Nissan, Toyota, Suki, Mercer etc, så jeg er ganske veloplyst om hvad de forskellige biler har at byde på!!!!!
47332: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 07:57:49) (svar på 47328)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 194.239.76.58)
Hej Christian

Jamen det må da være herligt at være så velbevandret ud i mekanik. At du ikke så ikke forstår at du støder sådan en som mig lidt når du kalder min bil "ussel" er åbenbart ikke en del af det at være altvidende inden for autobrancen.

Kør i den bil der passer dig, og lad mig have min gamle umoderne oliedryppende sIIa i fred!

/Niels


47305: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (09-06-2007 17:42:49) (svar på 47279)
Nils Marcussen #7827, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.166.174.149)
Hej Christian

Du skriver at du ikke fatter det, det er da ok...
Synd for dig men ok...
I min tidligere færden har jeg kørt Harley Davidson, den spilder olie, ryster, larmer, rasler osv. men jeg ville hellere trække min Harley end køre på en "riskoger" sådan er det bare. forstå dog at smag ikke kan diskuteres!
Du fatter ikke vores pasion for LR det er da ok, men du kan sk. ikke overbevise os alle om at vi er galt på den.
Det må du have som din egen mening og forstå andre har en anden.
(og så stop det klynkeri og køb den LR, du er jo misundelig tihi)
Hilsen
Nils Marcussen
forholdsvis ny landroverejer
LR90 1986 med en dejlig 300tdi
47320: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (10-06-2007 17:47:40) (svar på 47255)
Kim Sandorff #6613, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 85.24.122.254)
Hej Hans Peter

Hov hov

Der er altså andet til i denne verden end 109"
RRC kræver altså også sin mand og jeg syntes nu ikke jeg er en tøsedreng :-)

RR hilsen
Kim
V8 om ikke for andet så lyden
47359: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 17:19:31) (svar på 47320)
Hans Peter Kajs Ferneke #4696, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 83.151.159.132)
Hej Kim v8lyd

Der er ingen servo i en 109"

Mvh
Hans Peter
47360: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 18:23:18) (svar på 47359)
Jens B. Pedersen #6387, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 80.251.195.1)
Med den venderadius en 109 har, så kræver det nu ikke de store armkræfter at dreje rattet.

Jens
Med drømmebilen: En serie 2a 109" 6cyl benziner.
Vi ses derude.
47413: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (12-06-2007 01:55:39) (svar på 47359)
Kim Sandorff #6613, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 85.24.122.243)
Hej Hans Peter

Jeg har tidligere kørt 109", det var tilbage i 70-erne
Nu er alderen begyndt at trykke og jeg fylder ikke så meget i landskabet (68 kg) så nu er en RR passende, for en "lidt" ældre mand, så nu passer en RRC mig fint.
Dog er en 109 " i mine øjne en oprindelig laro
Jeg må så give dig ret LR = king of the road


Blink og vink

Kim Med sin "gammelmandsbil"
47365: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 19:00:31) (svar på 47165)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Nej nu giver jeg fanme op......

Det har på intet tidspunkt været meningen at søde nogen herinde eller hvad det nu skal kaldes. Jeg startede mig indlæg med at give min mening/erfaringer om en landrover.Jo JA har ejen en og laven alt for mange af dem for andre.

At i så tager det personligt, beder en om at forlade stedet og skrive på andre fora og mange andre ting for at på en eller anden måde retfærdiggøre at man har lavet en bil på en meget alternativ måde, kan jeg virkeligt ikke tage serisøt.
Hvorfor H...... indser nogen af jer bare ikke at en landrrover er det det den er, og ikke forguder det som det eneste her i verden. Det er lavet som et arbejdsredskab on intet andet.....

Det har inget med at mene at en hvilken som helst anden 4x4 34 bedre end en land rover, blot en konstatering af hvordan en landrover er. At nogen af jer så ikke kan tåle at se det i øjenene er jeres problem og ikke mit.

Jeg har indset at en Landrover er en Landrover og intet andet....
47372: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 20:46:41) (svar på 47365)
Rasmus Küpper #5414, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 67.163.216.198)
Du fatter det stadigvæk ikke, Christian!

Jammen... så elsker vi vores "arbejdsredskaber"
For nogen er en LR ikke bare en LR, men en livsstil!
For nogen er en hund ikke bare en hund, men et familiemedlem!
Der findes heldigvis ingen regler for den slags.

Vi er fuldstændigt enige med dig om, at en LR ikke er et teknisk vidunder, men helt ærligt.... Havde du selv forstillet dig at du kunne skrive på LR klubbens forum, at en LR serie og defender er "ussel fra enden til anden" uden at støde nogen?

Prøv at skriv i VW klubbens forum at en VW er "ussel fra enden til anden" og lur mig om du ikke ryger ind i lidt modvind!

MVH Rasmus der også kan se charmen ved en gammel, ussel østeuropæisk Wartburg!!
47374: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 20:54:47) (svar på 47372)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Rasmus

Det har intet med at elske gammelt jern at gøre eller ej, det har noget at gøre med at man ikke vil indse at det forholder sig som det gør og INTET andet...
47377: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 21:15:01) (svar på 47365)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.165.171.242)
Hej Christian!

Hvad er dit ærinde egentlig?

Skal vi alle køre vore herlige køretøjer til skrot den dag i morgen og i stedet straks fare hen og købe os en fantastisk Toyota i stedet for??? (Har haft en Toyota, som ikke var særlig fantastisk.)

Er det ikke en lidt pjattet forestilling at pisse på en flok glade LR-folk i dette forum?

Misundelse er en meget grim ting!! Husk det! Og så skal dette forum ikke være til religiøse diskussioner!

Jeg tror tiden er inde til, at du stikker piben ind og lovpriser din Mitoyhundai, der hvor den er elsket!! :-)

mvh
Knud

47380: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 21:44:45) (svar på 47377)
Claus Mittag #7793, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 89.150.92.70)
Ska vi ikke bare gi Christian ret efter devicen, han får ret og vi får fred. Bruger den selv på konen i ny og næ, og den virker forbløffende godt;)
LARO hilsen
Claus #7793 ( der stadig ælsker sin 90", selv om den ikke har kørt i 2 mdr.......)
47383: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 21:49:28) (svar på 47380)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Claus

Det har intet med at få ret med fed som resultat vi har vel lov til at have hver vores mening:-)

Hehe og hvordan går det iøvrigt med at lægge Nissan maskine i din 90"er?
47386: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 21:56:38) (svar på 47383)
Claus Mittag #7793, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 89.150.92.70)
Det går kanon, den brøler som en Leopard kampvogn, mangler lige det sidste inden den ruller igen ;)
Claus #7793
47387: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 21:58:30) (svar på 47386)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Claus

Lyder kanon, håber ikke den er lige så dyr at køre i som en Leo:)
Hvad gjorde du med gearkasse?
47390: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 22:06:08) (svar på 47387)
Claus Mittag #7793, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 89.150.92.70)
Jeg fik en flink mand på fyn til at lave et tilpasnings stykke mellem gearbox og koblingshus, så nu er den blevet 6 benet woohoo.....
Claus #7793

Og Christian, ska vi ikke bare stoppe den her tråd, der kommer jo ikke noget godt ud af den, andet end du får en masse `Uvenner´.......
47392: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 22:09:57) (svar på 47390)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Cool, held og lykke med maskinen.

Syntes faktisk tråden er blevet sjov efter de mange mere eller mindre talentløse forsøg på at forstå hvad tråden gik ud på....
47381: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 21:45:53) (svar på 47377)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Knud

Ja jeg kan jo meget beklageligt meddele dig at jeg ikke kan svare dig på dit spørgsmål da der er en eller anden højt placeret herinde der lige har slettet min svar, jeg er mundlam!!!!!!!!!!!!
47396: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 22:16:07) (svar på 47381)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.165.171.242)
Hej Christian igen! :-)

Tjae, så har det svar nok ikke været nødvendigt for forståelsen, ellers kan du skrive direkte til mig, og skulle vi en dag mødes må du gerne skælde mig ud og bagefter giver jeg gerne en kop øl!

Tag dig hellere af større kvaler her i verden og brug din ildhu der! Her kommer du ikke videre. Missionen er dødfødt!

Enhver er salig i sin tro, og vi, der holder af anglofile produkter, har set et andet lys end dig.

mvh
Knud, tidligere med Jaguarer, nu med RRC og Mustang, der i øvrigt tog røven på mig så læsterligt i dag!! :-), men hva så? Livet fortsatte jo alligevel!
47401: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 22:43:08) (svar på 47381)
Jimmi Povlsen #7737, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 87.55.153.114)
Hej Christian.
Har lige siddet og læst hele samtalen.
Når man tænker på, at du sidder og skriver på et forum for glade, interesserede LR ejere, og du igen og igen kommer med nedladende udtalelser om LR'eren tænker jeg bare: "Her har vi virkelige fat i en person, der på ingen måder har noget liv. Han keder sig, og nyder at fordrive tiden med, at spilde vores."
Pyt skidt, hvis det er det mest fornuftige du kan bedrive med dit liv, så er det jo ikke så slemt. Så laver du da ikke ulykker ude på landevejene så længe.

Hilsen Jimmi

...som skiftede fra Toyota til LR, da Toyotaen rustede toltalt væk.
47403: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 23:04:00) (svar på 47401)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Jimmi

Kan desværre heller ikke give dig et svar, da der er en eller anden der må føgle sig slemt truffet da han endnu en gang har sletten mit indlæg, skulle den person ikke være så meget mand give sig til kende i stedet for bare at være latterlig, da der tydeligvis skal gøres forskel på folk herinde:-)
47405: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 23:10:21) (svar på 47403)
Jesper Ellegaard #4686, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 172.16.21.200)
Hej Christian

Dine indlæg ryger ud lige så hurtigt som de kommer ind (eller bliver opdaget), når de indeholder termer som "Nu er du jo dum at høre på..." og "Hvor er du dog hjernedød at høre på".

Det er dig som er mest latterlig i denne sammenhæng, når du bevidst overtræder reglerne for forummet.

Mvh
Jesper Ellegaard
IT-udvalget, DLRK
47406: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 23:16:52) (svar på 47405)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Jesper

Godt så, det er med andre ord bedre at beskylde en person for at lave ulykker når man er på offentlig vej, fantastisk tanke gang.

Men du skal være velkomme til at slette det du vil, og for min sags skyld alle de indlæg jeg har lavet her inde.

Man må jo ikke have en mening i sin egen klub....

Ja jeg overskrider sikkert jeres regler for hvad man må skrive, men det er jeg jo langt fra den eneste der gør herinde, men de andre bliver ikke slettet????

Jeg skriver ikke mere i den tråd, i er lider desværre alt for meget af den Engelske syge herinde, og fred med det:-)
47407: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 23:27:23) (svar på 47406)
Jesper Ellegaard #4686, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 172.16.21.200)
Hej Christian - og andre som måtte være i tvivl.

Du må ytre dig alt det du vil, og have præcis de meninger du vil - så længe du overholder reglerne.
Der er næsten dagligt indlæg, som balancerer på grænsen til overskridelse af den ene eller anden art, og i hvert tilfælde bliver der foretaget en vurdering.
Der er også flere af dine indlæg som balancerer på grænsen, men som har fået lov til at blive stående.

I de to tilfælde hvor dine indlæg blev fjernet, var dit ordvalg dog så groft, at der ikke var nogen tvivl om, at de skulle ud.

Du skal være velkommen i forummet en anden gang, du har noget på hjertet.

Mvh
Jesper Ellegaard
IT-udvalget, DLRK
47408: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 23:32:04) (svar på 47407)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Jesper

Tager gerne på mig at jeg har brugt knapt så pæne ord, men igen andre må godt "misbruge": Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke, uden at det gør noget:-)

Det er tydeligvis bare hårdt at være lidt ærlig herinde....



47409: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 23:47:02) (svar på 47408)
Jesper Ellegaard #4686, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 172.16.21.200)
Hej Christian

Som jeg skrev, så bliver hvert enkelt indlæg vurderet, og nogle er på grænsen.
De klare overskridelser ryger ud, mens dem på grænsen oftest får lov at blive - nogle af dine har fået lov at blive, lige som andres har.
Det er jo altid en smags sag, hvad der overskrider grænsen. Nogle føler sig lettere stødt end andre, og der har været flere tilfælde, hvor medlemmer har henvendt sig for at få indlæg fjernet, fordi de følte sig stødt over dem.
I de tilfælde, hvor den "forurettede" henvender sig, bliver indlæggene naturligvis fjernet. I andre tilfælde, hvor det ikke er den "forurettede" som har henvendt sig, er der blevet taget kontakt til den "forurettede" for at høre hans/hendes mening om sagen.
I nogle tilfælde - hvor en diskussion har kørt i lang tid - kan tråden blive flyttet over til de "røde tråde".

Der er ingen som må misbruge reglerne - hverken du eller andre. Føler du dig forulempet af nogle indlæg, så vil jeg bede dig om straks at sende mig en mail om det. Så skal jeg nok tage hånd om sagen.

Mvh
Jesper Ellegaard
IT-udvalget, DLRK
47410: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 23:50:09) (svar på 47409)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Jepser

Nej ser ingen grund til at slette nogen af de "angreb" på mig i den her tråd, det er helt fint med mig.

Mvh Christian
47382: sv: sv: sv: De "bedste" kiksere i bilverdenen - (11-06-2007 21:48:26) (svar på 47377)
Verner / 451 (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.60.236.185)
tja, han har da ihvertfald brugt meget af bl.a. din tid; så noget har han vel fået ud af det ;-) Hvis det føles nødvendigt at forsvare sin Land-Rover kærlighed, skal man måske vælge noget andet......

Mvh.
Verner / 451, med Land-Rover'en...
www.88-109.109-serie3.dk
47384: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 21:49:57) (svar på 47377)
Rasmus Küpper #5414, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 67.163.216.198)
Undskyld!!! men forholder det sig KUN som DU siger?

Christian!
Få nu den klaphat af og tag brillerne på!

meningerne er mange og du må acceptere vores mening såvel som vi må din!



47385: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 21:56:17) (svar på 47384)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej Rasmus

NEJ det har jeg heller ikke sagt men du må bive mig ret i at tråden startede med at snakke om teknik og ikke kærlighed. I snakker om kærlighed til LR jeg snakker om teknik og virkelighed.

Men det er ok at vende fx det det regner ind til charme, men ikke at have MIN mening om at det ikke er ret gennemtænkt.

Så det forholder sig mere som visse andre har mening til, jeg skal tydeligvis bare holde min kæft, da jeg ikke må sige MIN menin, men rettere skal tale JER efter mening....
47393: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 22:14:57) (svar på 47385)
Rasmus Küpper #5414, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 67.163.216.198)
Christian for fa'en!

Der er ingen her der påstår at en LR er 100% gennemtænkt og grænser til en nominering til verdens 8 vidunder!

Vi vil bare forbeholde os retten til at smile når det regner ind, fremfor at rive sig i håret og køre sin LR i havnen og svine den til på dette forum!

Smil for fa'en, sure japser løg ;-)
47397: sv: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 22:18:47) (svar på 47393)
Christian Kruse (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.88.168)
Hej rasmus

Nej det her jeg heller ikke sagt, men nærmere at mange af jer skal vende det til en helt anden snak istedet for bare at indse at det ikke er det hele der forlader den britiske ø der er lige gennemtænkt, det har stadig intet med Toyota, han oplyse at jeg pt køre tysk.

47399: sv: sv: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 22:21:25) (svar på 47385)
Rasmus Hansen #7461, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 87.51.236.14)
Christian-->

Du har ret, synes det er på tide du ikke nævner mere om dårlig teknik osv.. Det er da ikke unden grund at 75% af alle serie/defender der nogen sinde er lavet, siden '45 stadig kører. Det må da være et tegn på simpel og holdbar teknik.

Rasmus
88" med død dieselpumpe, men mini høvelte kalder :)
47404: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (11-06-2007 23:08:56) (svar på 47365)
Nils Marcussen #7827, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.166.174.149)
Hej Christian
det mener du og????
vi må vel gerne have en anden holdning eller er der noget jeg har misforstået!

Du skriver bl.a.:
Hvorfor H...... indser nogen af jer bare ikke at en landrrover er det det den er, og ikke forguder det som det eneste her i verden. Det er lavet som et arbejdsredskab on intet andet.....

Og min kommentar til dette:

Hvis vi har lyst til at forgude noget, så lad os gøre det. Du skal i hvert fald ikke fortælle mig om jeg forguder noget forkert.

Du har helt ret i at det må høre op, men der skal jo mindst to til en diskution, og du kunne lige så godt som andre, være det gode eksempel, og lade indlæg være indlæg! det gør jeg nu, for dette virker ærlig talt for langt ude.


End of story herfra!
Og til nogle..
vi ses på bornholm
Hilsen
Nils Marcussen
47435: sv: sv: sv: De værste kiksere i bilverdenen (12-06-2007 15:53:45) (svar på 47404)
Claus Mittag #7793, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 89.150.92.70)
Nu må denne tråd da få en ende, tror ikke vi bliver enige anyways, tråd lukket.....
LARO hilsen
Claus #7793

PS. Skulle lige se om jeg havde kompetence til det, men næhhh, det virkede vist ikke ;)
49687: sv: De værste kiksere i bilverdenen (10-08-2007 13:26:56) (svar på 47165)
Eric Bahnsen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 86.52.82.152)
Lad dog de mennesker, der lever i det uvisse, om en LR værdier, leve i fred. Thi da de ikke ved bedre:-)
Vh Eric