tilbage

Land Rover Forum  

Index
75987: Start af motor - der ikke ville på grund af mangende brændstofs tilførsel (28-01-2009 07:49:47)
Per Jungersen #7366, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 90.184.119.209)
Min bil ville ikke starte efter en nats søvn

Du finde den samlet tråd andetsteds.

Men jeg vil blot sikre mig at dette trick kommer ud til så mange som muligt - således at alle der har lignende problemer får det prøvet. Det giver ingen gang snavse finger

Trick er følgende:

Åben bilen med fjenbetjeningen.
Lås bilen med nøglen - lad nøglen sidde i
Åben bilen med fjenbetjening - lås igen med fjenbetjening.
Lås bilen op med nøglen
Lås igen bilen med nøglen
Tag nøglen ud
Lås bilen op med fjenbetjening

Start bilen (jeg kryds fingerne inden jeg drejet nøglen)

Stor tak til www.rangerovers.net hvor jeg fandt ideen

/Per
Index
75997: sv: Start af motor - der ikke ville på grund af mangende brændstofs tilførsel (28-01-2009 09:02:01) (svar på 75987)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 79.138.245.193)
Jamen Per!!

Den løsning ligger da lige for!!
Hvorfor gjorde du da ikke bare det med det samme!!! :-)

Hvordan nogen kan udtænke sådanne kryptiske procedurer står hen i det uvisse for mig. Måske Bill Gates har haft en finger med i spillet?

mvh
Knud, der er glad for lowtech SIII

Index
76003: sv: sv: Start af motor - der ikke ville på grund af mangende brændstofs tilførsel (28-01-2009 10:17:51) (svar på 75997)
Anders Lindberg - #7561, Kbh. (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 193.28.147.12)
Er der ikke et punkt hvor man skal kaste en død kylling over venstre skulder mens man råber "revoR egnaR" efter fuldmånen.... ;-)

/anders
PS: Seriebiler bruger garanteret også voodoo - bare af den mekaniske slags...
Index
76007: sv: sv: sv: Start af motor - der ikke ville på grund af mangende brændstofs tilførsel (28-01-2009 10:28:23) (svar på 76003)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 79.138.245.193)
Helt sikkert Anders, især er det nødvendigt, hvis nogen i meget fjern fortid har forbundet ledninger i anhængerstikdåsen forkert!!!

mvh
Knud, nu med 13 og 7 polet stikdåse!!!
Index
76011: sv: sv: sv: sv: Start af motor - der ikke ville på grund af mangende brændstofs tilførsel (28-01-2009 11:00:32) (svar på 76007)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 131.165.115.1)
Når nu man taler om woodoo så, er det ikke helt så fjernt, sidste vinter havde peter een af mine venner en range rover inde for at skifte en dørlås og der blev vi enige om at det var den mest tyverisikre bil der fandtes. Bare det at komme ind i den og da man så havde taget strømmen gik det helt kapok. Og vi var helt enige om at der nok var noget ghost over de her engelske biler, ja vores stemmer sæmkede sig til en hvisken selv de mest forhærdede ris fans blev stille i det samme blinkede lyset i værkstedet os elgelske syge kiggede blot på hinanden vel indforståede at det nok var Lucas der var på besøg, det tog resten af natten for peter at få skiftet låsen og udføre ritualer næsten som frimurerne for kun indviede laro mennesker.
Jo jo der er noget om snakken vi forstår nok ikke rigtigt hvad vi har fat i med de biler, men det er skide sjovt når det lykkedes at få dem til at gøre hvad vi ( de) vil. For mit vedkomne skal jeg gøre tre ting for at starte mægtigt sjovt.Min dreng siger at en laro spiser mennesker for når man åbner en motorhjælm så hænger der mennesker ud af motorrummet som om den er ved at spise dem, go´humor mor, ikk´.
MVH Jens E i woodoo lightweight og med gråt hår og vinterbarbering.