tilbage

Land Rover Forum  

Index
78701: Brug det parlamentariske redskab (09-03-2009 13:26:15)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 62.242.232.2)
Hvis man virkelig VIL NOGET for at få ændret ordlyden i udvalgsforslaget om skattereform og finansiering skal man, efter min opfattelse og erfaring, bruge det parlamentariske spil, d.v.s. lobbyarbejde og personlig kontakt til "rettroende" folketingsmedlemmer i lokalkredsen.
Kender du ikke selv nogen, er der sikkert en i din omgangskreds der gør.
Brug demokratiet - det er det man har det til..

Underskriftsindsamlinger kan kun anvendes som startmateriale til et Sct.Hans bål og at fylde slotspladsen på Chr.borg med dieselos er at skyde sig selv i begge fødder

venligst Claus
Index
78704: sv: Brug det parlamentariske redskab (09-03-2009 13:42:14) (svar på 78701)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 94.191.252.111)
Du har 112% toyotaret!!

Det er lige netop den metode vi i går eftermiddag vedtog at bruge i "kampudvalget"

mvh
Knud, der er ved at være klar med koncept og liste til støtte for disse breve.


Index
78705: sv: Brug det parlamentariske redskab (09-03-2009 13:45:35) (svar på 78701)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 131.165.115.1)
OK Claus, fint at du har den opfattelse af tingene, det er din ret, men som jeg ser det så er det nu tiden til at vi må igang med noget konstruktivt.
Jeg har netop lagt røret efter en noget, for mig, positiv samtale med min kontakt derinde på Borgen.
Altså 1. vi er velkomne med biler og hele pivetøjet de vil gerne tage imod os.
2. vi skal se at komme ud af røret og have noget konkret med derind, altså beskrevet kortfattet hvad konsekvensen er for os i klubben.
3. VI SKAL opføre os ordenligt derinde.
4. Vi skal NU have skabt kontakt til pressen TV/RDO Trykte presse o. lign.hvor er vores pressemand i klubben????
5. Så er det nu vi skal rykke venner vi skal have en dag hvor vi mødes helst i denne uge.
6. I stedet for at komme med jeres galle så kom med noget konstruktivt FOR DET KAN I.BAK op om at vi skal møder på borgen styrke , mål, vej kan hurtigt beskrives, bare vi har en dato.
Med venlig og nænsom hilsen
Jens Eggertsen i Lightweight der forsvarer demokratiet.
Index
78708: sv: sv: Brug det parlamentariske redskab (09-03-2009 14:12:39) (svar på 78705)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.90.139.25)
Ja - Jens, du har min opbakning 99%, da jeg er af samme overbevisning bortset fra at jeg ikke tror at synet af vores biler vil være en fordel for os (som jeg tidligere i et indlæg har klarlagt) - desværre.

Hilsen
Stefan
Index
78709: sv: sv: sv: Brug det parlamentariske redskab (09-03-2009 14:19:08) (svar på 78708)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 131.165.115.1)
JA selvfølgelig men uden pressedækning går det lige lukt i lucas´s.Vi er så mange i klubben der kan SÅ meget så jeg undre mig over at vi sammen ikke kan knække denne nød. og med hensyn til vore biler, de er da iorden så der skal da ikke herske nogen tvivl om at vi kan/må komme overalt.
OG jeg glemte lige der er heldigvis nogen på borgen der ser med på vores hjemmeside sååååå nu ved I det og for mig at se så er DE VELKOMNE.
MVH Jens Eggertsen på post for demokratiet i 13 år også i lightweight
Index
78710: sv: Brug det parlamentariske redskab (09-03-2009 15:14:07) (svar på 78701)
Hans Kristian Erbs #4975, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 80.63.55.134)
Jeg er fuldstændig enig med dig!
En masse hillbillies i Jeeps og Toyotaer, der spærrer for trafikken i indre by vil ikke giv noget som helst positivt. Tværtimod vil vi risikere, at stemningen MOD 4-hjulstrækkere bare bliver større. Der er jo ingen, der kan kende forskel på en velmenende mand i en Leightweight og en skvaddermikkel i en Toyota, der ikke kan styre sig.
Man må selvfølgelig medgive at tilsvarende metoder gav de autonome et ungdomshus igen ;-) men det er altså længe siden de danske landmænd opgav at få sympati ved at køre i traktor til Christiansborg.

Skriv til jeres repræsentanter på tinge. Der er faktisk folk, der arbejder for os lige nu!

Med LR hilsen
Hans Kristian


Index
78711: sv: sv: Brug det parlamentariske redskab (09-03-2009 15:38:23) (svar på 78710)
Poul Meirum #1456, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.91.156.6)
Jeg har dag modtaget denne mail fra en som har set tv2.



Kære Mikael Breiding

Tak for din mail til Pia Kjærsgaard om vægtafgift for ældre gulpladebiler, der bliver anvendt til privat brug.

Din henvendelse er naturligvis videregivet til Pia Kjærsgaards orientering ligesom en orienteringskopi er videresendt til finansordfører Kristian Thulesen Dahl og skatteordfører Mikkel Dencker.

Det kan tilføjes, at Dansk Folkeparti vil se på overgangsbestemmelser i forhold til udarbejdelsen af den del af skatteforliget. Vi må se, om vi kan gøre noget for at afbøde problemerne.

Med venlig hilsen
Kirsten Østergaard
sekretær


Sincerely
MB MOTOR DENMARK
Mikael Breiding
Larsensvej 10B
3230 Graested
Denmark
Tel :+4548391693
Fax : + 4548391696
Web: www.mbmotor.dk
web. www.mbmotor.com



Mvh
Poul
Ærø