tilbage

Land Rover Forum  

Index
84927: Advarsel (27-07-2009 22:12:07)
Erik Gregersen #4690, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.88.133.161)
Pas på hvis hvis i bestiller nogle ting hos 4wd danmark og de ikke har det hjemme. jeg skulle bruge en guide til fordørs ruden. De havde den ikke hjemme og ville bestille en hjem. Så her i ferien ligger der en pakke til mig med 10 stk i og så mange døre er der heller ikke i min disco. Efter en opringning til 4wd danmark får jeg så at vide at den ikke kan fåes enkeltvis og det er ikke en de normalt har hjemme, derfor minimum 10 stk at betale. den eneste trøst er at de ikke kostede 200 kr. stk men kun 12,50. Læringen af det må være, at man skal huske at spørge om hvor stort et kvantum man skal købe inden der bestilles.

Erik som er blevet lidt klogere men ikke rigere
Index
84938: sv: Advarsel (28-07-2009 07:48:24) (svar på 84927)
Peter Christensen #7817, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 130.225.87.73)
Hej Erik
Hvis du kun har bestilt en skal du vel kun betale en, det må være firma'ets ansvar at meddele at de kun kan bestilles i 10 stks.
mvh Peter
Index
84939: sv: Advarsel (28-07-2009 07:54:54) (svar på 84927)
Paul Sehstedt #0027, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 87.54.179.160)
Forstår jeg dit indlæg således, at du har fået 10 stk for 12,50 DKK ?
Index
84945: sv: sv: Advarsel (28-07-2009 09:20:14) (svar på 84939)
Erik Gregersen #4690, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.88.133.161)
Nej det var prisen per stk jeg ved godt det ikke er en formue men mere principet.
Index
84949: sv: sv: sv: Advarsel (28-07-2009 10:10:26) (svar på 84945)
Jimmi Povlsen #7737, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 87.55.130.85)
Bare så du ikke tror det er standard, så vil jeg fortælle, at man normalt modtager en meget fin service hos dem, og de er ekstremt behjælpelige hvis man har et teknisk problem.

Jimmi
Index
84956: sv: sv: sv: sv: Advarsel (28-07-2009 11:19:41) (svar på 84949)
Erik Gregersen #4690, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.88.133.161)
Det må overhovedet ikke opfattes som nogen kritik af 4wd danmark. Jeg har selv fået et rigtig god behandling hos dem og vil til hver en tid handle hos dem. Jeg skrev det kun for at gøre opmærksom på at andre måske kan rende ind i det samme problem. Jeg beklager både over for 4wd danmark og andre hvis det bliver opfattet som om jeg er ude på at svine dem til, det er slet ikke min hensigt.

Erik
Index
84957: sv: sv: sv: sv: sv: Advarsel (28-07-2009 13:05:30) (svar på 84956)
Kim Horsevad (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.56.188.69)
Effektiv kommunikation kræver ensartet begrebsanvendelse og vidensmæssige forudsætninger. Derfor behøver der ikke være tale om nogen form for fejl fra 4wddanmarks side i forbindelse med ovenstående. Kommunikationsfejl kan være svære at undgå; men det er vigtigt at stille sine spørgsmål og forklare sine forudsætninger korrekt - ellers er det umuligt for reservedelsleverandøren at give en korrekt hjælp. Ovenstående er generelt formuleret - jeg kender ikke det konkrete tilfælde og har ingen specifik holdning dertil.

Visse reservedele findes eksempelvis normalt i flerstykspakninger - opgives reservedelsnummeret til en sådan flerstykspakning vil man selvfølgelig modtage flere eksemplarer af varen.

Hvis man vil være helt sikker på sine varer kan man jo gennemgå reservedelskataloget selv - og derefter faxe eller maile bestillingen til sin reservedelsleverandør. Derefter er man sikker på - og har dokumentation for - at man har bestilt det korrekte. Samtidigt er det formentlig en betydelig arbejdslettelse for reservedelsleverandøren - det er betydeligt mere tidsbesparende blot at skulle plukke nogle reservedelsnumre fra hylderne end at skulle forsøge at tolke kundens forklaringen i retning af et brugbart reservedelsnummer eller enddog blot korrekt reservedelsbenævnelse.

For del fleste vil det dog nok være fordelagtigt at lade reservedelsleverandøren om at lokalisere de korrekte varenumre - det KAN være forvirrende at sikre sig at delene passer til den pågældende bil!

Slutteligt - Jeg har handlet reservedele hos Midtjydsk/4WDDANMARK siden jeg købte landrover i slutningen af 2004 og har altid fået eksemplarisk betjening. Kun een gang er jeg blevet leveret en fejlagtig vare (en tank med en produktionsfejl). Efter at have gjort telefonisk opmærksom på fejlen blev der straks sendt en ny tank - endda uden at jeg skulle sørge for returfragt af den defekte. I min verden kaldes det for ekstremt god service!


//Kim Horsevad
Index
84958: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Advarsel (28-07-2009 13:23:29) (svar på 84957)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 131.165.115.1)
Jeg har lige modtaget 2 nye dele til røveren, bestilt i lørdags, så er det om de passer.
FIN service.
Fortsat god dag.
MVH Jens E
Index
84972: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Advarsel (28-07-2009 18:49:44) (svar på 84958)
Christian Kryger #8044, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 85.129.32.12)
jeg har altid fået en god behandling, og varen bliver sendt så jeg har den dagen efter, og deres viden om bilerne, har været en stor hjælp.