tilbage

Land Rover Forum  

Index
94120: Søger hjælp til at skifte motor (16-02-2010 08:41:03)
Mark Philipsen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 85.129.15.124)
Hej gutter.

Jeg leder efter en eller flere friske gutter som kunne have lyst til at give en hånd med at skifte min motor ud på et tidspunkt i dette år. Min gamle racer stadigt derud af, så det vides ikke helt hvornår projekt motor går igang.

Jeg har besluttet selv at kaste mig ud i projektet og leder pt. efter sort mekaniker og motor, evt. noget socialt til at starte op med, kunne godt bruge nogen LR venner, syntes ikke rigtig det har været den store succes endnu, men håber at der evt. sker noget spændende i østjylland :-)

Nå, men smid en mail hvis du ved noget om motorskift og evt, har lidt tid til overs om ikke andet via. telefon guiede, jeg skurer alt hvad jeg kan selv :-)

Med land rover hilsen
Mark / Øst.jyll
Index
94137: sv: Søger hjælp til at skifte motor (16-02-2010 09:46:50) (svar på 94120)
Jørgen Egebæk #8514, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 212.88.73.1)
send mig lige en mail, du finder mig i medlemslisten..
Index
94167: sv: sv: Søger hjælp til at skifte motor (16-02-2010 16:13:44) (svar på 94137)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.55.59.181)
jeg har godt nok ikke set mange negere der kører Land Rover i Danmark - men selvfølgelig, der må da være nogen.














Vær gerne lidt obs. på hvad du skriver på et offentligt forum, særligt som ikke medlem.
Det repræsenterer jo klubben ud til almenheden.
Men du har vel bare glemt at betale :)

Mvh
Kenneth Poulsen
Index
94172: sv: Søger hjælp til at skifte motor (16-02-2010 17:11:26) (svar på 94120)
Alfred Thomsen #7414, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 94.145.109.12)
Hvad er det for noget at opfordre til ulovligheder.
Og hvis du er medlem af DLRK så skulle du lige logge på så vi kan se dit medlems nummer. Men det bliver det jo ikke lovligt af.

Og er du ikke medlem, og vil forsøge at opfordre et lovlydigt Land Rover medlemmer til ulovligheder det er ikke den rette Land Rover ånd.

110” hilsen Alfred der har fået varmen efter fastelavns tøndeslagning på Verners hvide mark.
Reg ssj der er mange fotos fra dagen.
--------------------------------------

Retningslinjer for indlæg i Rover Forum #06, 9. juni 2008

Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.

Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".

Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier kan uden varsel blive slettet af en af Rover Forums administratorer.
Index
94173: sv: sv: Søger hjælp til at skifte motor (16-02-2010 17:34:45) (svar på 94172)
Niels Lysebjerg (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 91.195.58.208)
Jae, nu har vi fatisk en lokal smed, der går under navnet "den sorte smed" men det er vist mest fordi han ikke skifter overalls så ofte :-) Nu ved jeg jo ikke om det er en som ham Mark leder efter eller om han foretrækker en mekanikker af afrikansk herkomst. Og nej Kenneth, det hedder i hvert fald ikke "Neger" Er selv blevet belært om at det er meget nedladende. Det hedder faktisk "Sort" eller "Af afrikansk herkomst" (Smile)

Men derudover er det nu ikke så svært at skifte motor. Har lige gjort det selv, med alle mine ti tommelfingre. Man skal bare være tålmodig og ta' den tid den slags tager, og have nummeret til Benedikte indenfor rækkevidde eller endnu bedre, have adgang til et lokalt lager hvor man kan få fat i de dele man smider væk eller ødelægger (suk). Er man to gutter med gå-på mod er det endnu sjovere, og man kan sagtens gøre det selv, også selv om man er to jyske blegfiser og ikke kender nogen afrikanere.

Keep the spanner spinning

Mvh Niels "Hang-around"
Index
94177: sv: sv: sv: Søger hjælp til at skifte motor (16-02-2010 18:23:32) (svar på 94173)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.55.59.181)
Jamen Niels, så er det jo en Land Rovermekanikker af Afrikansk herkomst der søges.
Der ka' man bare se - det så jeg bare ikke. :)

Mvh
Kenneth Poulsen - der hele tiden lærer noget nyt.