tilbage

Land Rover Forum  

Index
94962: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 13:53:04)
Mads Bak Petersen #5391, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.160.103.2)
Hej alle

Har fået købt en fuelpressure regulator til TD5 motoren. Den blev købt hos Paddock, den nye som kom i en original LR indpakning. Viste sig at være utæt for diesel ved opstart. Jeg har prøvet at maile til dem men ingen svar. Er der nogen der med succes har fået byttet defekte dele derovre. Altså har sendt delen tilbage og fået en ny ?

Mvh
Mads
Index
94965: sv: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 14:15:06) (svar på 94962)
Paw Jensen #1270, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 212.130.197.178)
Hej Mads.

Vores fælles ven, Bjarne, har fået byttet et spejl, som var smadret ved modtagelsen. De javde pakket det i en kasse, med diff. beskyttere !!
Han ringede derover, og ugen efter kom et nyt med posten U/B.
Min erfaring er, at mails ikke duer med dem :-(

1270
Paw
(som er kalr til at få dumpet en ny hest i den gamle bus) ;-) ?
Index
94968: sv: sv: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 14:36:39) (svar på 94965)
Jan Due Andersen #8191, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 195.41.45.210)
Hej Mads

Vi har fået varer der var forkert mærket op. Ringede derover, de tjekkede op på tingene, hvorefter de sendte de rigtige og vi skulle ikke engang sende det andet tilbage. Så det var fint nok, men som Paw siger, ring, mails går der 3 dage før de svarer på...

Jan Due
Index
94967: sv: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 14:35:32) (svar på 94962)
Bo Helsted (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 62.242.2.194)
Hej Mads,
jeg købte for nylig en "Idle Air Valve" til min RRC, da jeg modtog den var den totalt ødelagt/adskilt, og den lignede en brugt del (olieindsmurt og nusset). Jeg tog et foto af "deres del" og min egen gamle, så de kunne se, at jeg ikke snød dem, og sendte en mail med billedet. Dagen efter svarede de, at de gerne ville havde den defekte retur, men at de ville sende en ny med det samme. Den havde jeg kun to dage efter!
Det kostede ca. 50,- at returnere den defekte del, og ca. 14 dage efter kunne jeg konstatere at et tilsvarende beløb var tilbageført på min konto. Udmærket service, synes jeg...

Hilsen Bo Helsted
RRC Vogue 1990
Index
94970: sv: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 14:40:29) (svar på 94962)
Thomas Holm Krogh #3251, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 217.198.210.62)
Min erfaring er også, at man skal ringe til dem (men så sker tingene også). Så fat telefonen. +44 1629 760877
Index
94973: sv: sv: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 15:27:49) (svar på 94970)
Regin Nolsøe Stenberg #7565, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 94.145.84.27)
Jeg havde en generator,der døde efter 4 måneders brug. Mailede til dem og fik tilsendt en ny uden beregning.
Har kun fået god service hos dem.
Index
94982: sv: sv: sv: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 17:30:02) (svar på 94973)
Mads Bak Petersen #5391, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.160.103.2)
Okay tusind tak for svarene. Hvor jeg dog elsker dette forum :-)ringer derover. Og Paw,,, jeg skal nok komme og hjælpe dig snarest.

Mvh
Mads
Index
94986: sv: sv: sv: sv: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 19:10:39) (svar på 94982)
Peter Maigaard #5894, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 213.114.10.51)
Hej Mads,

hvis du ringer til dem, så spørg lige hvor de £38 er som de stadig skylder mig i returfragt fra dengang jeg sendte nogle Kenlowes retur for et par år siden (de havde sendt de forkerte). Jeg har skrevet, ringet, snakket med en "chef", truet med bål og brand, men har aldrig fået mine fragtpenge retur.

Det er lidt som vinden blæser med dem synes jeg, som regel går det godt, men når det går skidt så går det også rigtigt skidt.

Peter
Index
94997: sv: sv: sv: sv: sv: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 22:23:06) (svar på 94986)
Mads Bak Petersen #5391, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.160.103.2)
Hej

Har ringet og fået en aftale istand. Jeg bestiller en ny. Sender den gamle retur med et kodenummer uden på pakken jeg fik oplyst. De tjekker den defekte og returnerer pengene. Så må vi se om de holder ord. Sådan er det når man handler i UK for at spare lidt penge (Lidt bøvlet), så det tager jeg gerne med. Nå Peter, det er da trist at de skylder for noget fragt. Jeg giver gerne en øl ved lejlighed samt moralsk opbakning.

Mvh
Mads

Index
94987: sv: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 19:26:36) (svar på 94962)
Lars Rindom Jensen #8410, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 90.184.173.221)
Jeg har mailet 3 gange (over 3 uger til 2 forskellige mailadresser) og bedt om vejledning vedrørende returnering af en defekt vare. Ingen svar. Ifølge deres hjemmeside kan man ikke bare sende defekte varer retur uden en 'returvare aftale' og et tilhørende nummer. Det har jeg endnu ikke fået. Uprofessionelt og snothamrende irriterende. Min tid med Paddock er ved at være omme.

Lars
Index
94988: sv: sv: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 19:30:39) (svar på 94987)
Asger Jørnow #7242, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 87.49.140.98)
Jeg har ca. samme problemer. Jeg har en køler til Freelander stående, der er så skæv at den ikke kan være i hullet, og lidt andre ting der ikke virker, men de svarer ikke på mails.

Men jeg handler der stadig, for de er alligevel billigst selv om man en gang imellem taber lidt på forkerte varer...

MVH Asger Jørnow
Index
94993: sv: Reklamationer Paddockspares (01-03-2010 21:31:01) (svar på 94962)
Kristian Elof Sørensen #7086, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 79.142.224.157)
Paddock bytter med et smil.

De er bare ikke så flinke til at læse deres email. Nogle gange læser de med et par dages forsinkelse, nogle gange slet ikke, og engang imellem svarer de omgående.

Men de tager telefonen og er søde og venlige at tale med.
Index
95027: sv: Reklamationer Paddockspares (02-03-2010 21:16:48) (svar på 94962)
Michael Henriksen Nielsen #1048, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 80.62.33.20)
Hej alle
Har selv prøvet at få noget, der ikke levede helt op til forventningerne, men fik det byttet uden problemer.
Altså: Kan kun anbefale Paddock-Spares.
Michael, 1048