sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Testkørsel med 110" V8 3500 med Hho generator (12-03-2011 16:38:16)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn
Jeg er som sagt ikke fysikker, så mht beholdere og brandbarhed, så har du sikkert ret. Jeg ved ikke alt. Heller ikke om motorer. Ja der er vand(damp) i luften, men det er vel ikke det samme som vandinjektion? jeg tænker at der ved sidstnævnte bliver blæst en del mere vand ind, end den relative luftfugtighed. Og jeg spekulelerer lidt over de "Højtydende Turbo-motore" du omtaler . Kan man forvente at de holder en 3-400.000 km? eller mere?
Kan man samtidig forvente at en alm. standart motor ville kunne holde til vandinjektion over en længere periode?
Og at brint kan genereres af vand og brænde har jeg vist aldrig nægtet. Blot at det i henhold til den fysik jeg lærte i skolen aldrig vil virke i en alm bilmotor på den måe som det påståes her og på utallige youtube-klip og hjemmesider.
Mvh Niels