Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: Freelander 1 problem (04-04-2018 15:59:17)
Allan Snitker #9310, reg. øsj
Hej Christian

Jeg er netop i gang med at få skiftet IRD på min Freelander 1.8 fra 1998. Jeg har en IDRpå vej fra England, som jeg skal have sat på hos en mekaniker.

Jeg har valgt at købe en ny after-market. Linket ovenfor viser til en restaureret IRD - og du skal være opmærksom på, at du skal sende en gammel IRD retur (eller betale 200£). Hos ophuggere herhjemme er prisen ret høj - har set noget mellem 6-9000.

Derfor valgte jeg en ny af lidt ringere kvalitet (http://www.paddockspares.com/tag000230or-freelander-transfer-box-ird-unit-not-v6-new-oe-manufacture-outright-purchase.html).

Jeg tror jeg er kommet af med cirka 8800 inkl. fragt. Hertil kommer monteringen, som dog ikke burde være så vanskelig.

Allan

Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "bakgear"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.