Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: Uoverskulig hjemme-side !!!! (28-01-2009 13:47:48)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj
Ja men så må jeg jo have lov til at ytre mig, idet jeg var den eneste ene, som tog imod Jespers indbydelse og mødte op ved LA08, dog 5 min for sent, men Jesper ventede tålmodigt med kaffen!!

Nu vil jeg dog ikke yppe til mere kiv over den mødesag. Den er der kogt rigelig med tynd suppe på! :-)

Så længe der tilsyneladende kun er et meget lille mindretal, der har det meget svært med den nuværende hjemmeside, er det vel også sin sag for Jesper, at kaste sig ud i et koloenormt arbejde med at lave hjemmesiden grundlæggende om, primært for omlægningens egen skyld.
Jeg spekulerer lidt på, om ikke han evt. har andet her i tilværelsen at tage sig til, f.eks. noget, der giver ham brød på bordet og ny motor til sin bil som han så inderlig ødelagde på turen til LA08!! :-)

For mig er det inderligt ligegyldigt, hvordan en hjemmeside ser ud, når blot den i store træk indeholder det jeg efterspørger, f.eks. et meget levende forum, som rigtig mange andre klubber kan misunde os. Jo, jeg følger flere andre, og ved så en lille smule om det, og kan drage sammenligninger!! :-) Faktisk er jeg rigtig meget glad for at denne side ikke har en masse smarte features, der tager en krig at downloade, hver gang man går ind. Her er det blot en skid og en begmand, så er man på, uden så meget pis og papir, som mange andre hjemmesider er plaget af.

mvh og tumbs up til Jesper
Knud
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "stempelring"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.