tilbage

Land Rover Forum  

Index
103841: Hvad f----- skete der lige der?? (30-10-2010 19:47:53)
Søren Glindvad Nørgaard #8367, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 91.100.91.226)
På vej hjem fra efterårsferie ved Mosel havde kørt ca 800km
standser for at tanke ved Kolding, jeg stiger ud og tanker med min nøgle, chaufføren bliver siddende med motoren slukket og nøglen i. Da jeg kommer tilbage med kaffe og kage (frem og tilbage) Vil bilen ikke starte, starteren kører for fuld kraft min ikke mindste tegn på at den tænder! @#! går ud fra at det var noget startspærre shit,
prøver at låse bilen og låse op igen, tager minus kabel af batteri i 10 minutter, ingen virkning får så den lyse ide at prøve med min nøgle og den starter med det samme. Idag skiftede jeg så batteri i den første fjernbetjening(uden først at prøve om den stadig ikke virkede :-( ) og nu virker alt fint, og jeg kan ikke fremkalde fejl. Jeg mener der er en transponder i selve nøglen men det passer måske ikke? er der en smart procedure ved denne fejl?.
Det Handler om en Freelander 1 TD4 Aut. fra 2006

Undskyld den lange smøre
Søren
Index
103844: sv: Hvad f----- skete der lige der?? (30-10-2010 20:10:38) (svar på 103841)
Paul Sehstedt #0027, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 188.178.9.52)
Den slags mærkværdigheder sker i elektronikkens tidsalder. Du har løst problemet selv og du bør måske sikre dig, at begge dine fjernbetjeninger måske står til udskiftning. Vor Volvo havde samme nøkke og her hjalp to nye fjernbetjeninger købt hos den lokale autoelektriker....