tilbage

Land Rover Forum  

Index
14718: Blot en god idé (06-05-2004 19:32:42)
Jesper Kjærsgaard-Nielsen #6631, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 62.243.86.78)
Hej Forum

På dette dejlige forum, hvor vi alle søger den uendelige assistance der er forbundet med at eje en LR/RR, vil jeg blot komme med en opfordring.

Det ville være dejligt, at folk der søgte hjælp sluttede diskussionen af med at komme med det endegyldige svar/løsning (hvis altså dette findes) på deres elskværdige problemer. Endvidere uddybe de operationer der har løst det omdiskuteret emne.

Ses i mudderet
Jesper
Index
14719: sv: Blot en god idé (06-05-2004 21:11:52) (svar på 14718)
Anne Maria Drejer & Walther Ehrenreich #4563, reg. njy (medlem) (ip-adr: 80.165.86.66)
Hej Jesper!

Det er ikke blot en god ide, det burde være et krav. Jeg har selv efterlyst det, og Stefan Wandel har i et indlæg bedt om det, men det lader til at når de kære LR folk først har fåed deres problemer løst så glemmer de at sige tak. Det burde være sådan at når et problem i forum ikke er blevet besvaret med en løsning, ja så er det fordi der stadig er et problem. Det var vel egentligt også planen at forum skulle være et sted vi kunne gå ind og bladre i, når vi en søndag morgen ikke lige kunne finde ud af hvorfor laroen ikke ville som os, men som det er nu møder vi spørgsmål og kun få svar, det kan vi ikke bruge til meget.
Så derfor LR venner, tag jer lige sammen og skriv tilbage, det kunne mange af os sikket også blive meget klogere af.

Med venlig hilsen
Walther.
Index
14732: sv: Blot en god idé (07-05-2004 01:40:28) (svar på 14718)
Poulsen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 194.182.236.185)
Rigtig god ide. Det er altid rart at få et facit ud af de mange forslag, der gives. Selvom der selvfølelig kan være flere forskellige fejl ved de samme symptomer.
Fandt du fejlen på dine bremser? og hvad med overtrykket i tanken på HCPUen? Fortæl fortæl...
Index
14734: sv: sv: Blot en god idé (07-05-2004 07:54:42) (svar på 14732)
Jesper Kjærsgaard-Nielsen #6631, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 62.243.86.78)
Ja tak for at minde mig om det, men jeg har faktisk ikke komme med et konkret svar, da mine bremser ikke har "drillet" efter en rensning i bagtromlerne. Og benzintanken, ja den har jeg købt ny af!! Der synes ikke at fremkomme flere problemer med den. Det vidste sig, at der var en flænge i tanken (skulle dog tvædimod ikke betyde overtryk), men den kører godt.

Det var ikke for at være dobbeltmoralsk, blot fordi jeg ingen konkrete svar har til min bils små finurligheder!

Jesper