164323:
sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Hvad kan man få for 3,48kr? (22-09-2020 20:21:05) (svar på
164318)
Andreas Bekker #1034, reg. øjyl (medlem) (
ip-adr: 85.191.191.48)
#verner, flemming
Ja okay indrømmet, Flemming hvis det er mig der er med til at af afspore denne tråd må du meget undskylde, men jeg tror du ved med det jeg har skrevet at jeg syntes det er meget vigtigt at holde fast i friluftrådet, da det en dag kan blive et vendepunkt for os, men det kræver at vi selv gøre noget, vi får jo intet serveret, så igen keep op the good work.
eller sagt på en anden måde, hvis ikke man gør noget gør man ikke noget galt.
Når jeg falder lidt i, så er det i bund og grund fordi jeg altid har holdt meget af Verners krøllede skriverier, selv om jeg kan blive rasede på ham, kan jeg alligevel rumme ham, og jeg er ret sikker på at vi begge to sidder med et meget bredt smil når vi svarer hinanden, selv om vi ikke er enige. Det gør jeg under alle tilfælde.
Bare til information til vores amatør pædagog.
#Ib Hammer
Jeg opfatter Flemmings indlæg som ønske om opbakning, da der blev talt om på LR om vi overhovedet kan bruge Friluftsrådet til noget, og det vil jeg altså sige at vi i allerhøjeste grad kan, men vi skal bare lige være opmærksom på at det kræver noget af os selv. Men det ved man hvis man har arbejde i friluftsrådets kredsbestyrelser rundt om i landet, så jeg er ret sikker på at der sidder andre der her vil give mig ret, der er sikkert også nogen der giver Verner ret, men hvis ikke man gør noget, gør man ikke noget forkert.
Men når alt kommer til alt, hvis man vil ramme plet, så kræver det at man samler våbenet (læs Friluftsrådet) op og forsøger at ramme når behovet er der.