tilbage

Land Rover Forum  

Index
39560: Klubbens rabatordninger (13-11-2006 11:32:29)
Michael Malmquist #5138, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 83.90.103.46)
Halløj
Klubben har med dygtighed forhandlet sig frem til forskellige rabatordninger, til medlemmernes fordel.
Bla. har man indgået en aftale med Statoil, hvor DLRK medlemmer der bliver nye kunder hos Statoil, kan opnå en rabat pr. liter købt brændstof, så langt så godt.

Hvad med os der både er medlemmer i klubben og har været kunde hos Statoil gennem mange år, hvordan kan vi indgå i aftalen og opnå samme fordel.

Jeg stillede også spørgsmålet for nogle måneder siden og fik at vide at det arbejdede klubben på, og siden har jeg intet hørt...

Blink og vink
Michael Malmquist
Reg.Nsj.
Index
39561: sv: Klubbens rabatordninger (13-11-2006 11:55:50) (svar på 39560)
Finn Herreborg #6314, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 194.203.215.254)
Hej Michael,

Har du checket den omtalte rabataftale for nyligt ?? - jeg har lige været inde og kigge og så vidt jeg kan se står der ikke noget om at det kun er for "nye" kunder - der står at aftalen gælder for medlemer af Dand Land Rover Klub...

Venligst

Finn Herreborg
Index
39564: sv: sv: Klubbens rabatordninger (13-11-2006 12:08:53) (svar på 39561)
Michael Malmquist #5138, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 83.90.103.46)
Du har ret Finn, men jeg har ej heller fået af vide, hvorledes klubben så vil indlemme os "gamle Statoil kunder" i ordningen.
Man indtræder i ordningen ved at få et kontokort med tilhørende konto, og sådan et arrangement har jeg jo i forvejen....Statoil siger at klubben selv må klare det...
Mvh. Michael
Reg.Nsj
Index
39566: sv: sv: sv: Klubbens rabatordninger (13-11-2006 12:26:50) (svar på 39564)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 194.239.28.200)
Kan du ikke bare lukke den gamle konto og derefter oprette en ny?
Hvis du kører V8 har den lille handling hurtigt tjent sig ind ;-O

med v8 hilsen
Claus
Index
39571: sv: sv: sv: sv: Klubbens rabatordninger (13-11-2006 12:38:40) (svar på 39566)
Michael Malmquist #5138, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 83.90.103.46)
Tjo det kunne jeg vel bare, kontoen skal opsiges, opgøres, udlignes, en ny skal oprettes, og begge kontokort (og ikke mindst pinkoden) skal skiftes....
Det undrer mig bare lidt, at det i herrens år 2006, kan være så svært!?!

Mv oliehilsen
Michael
For jeg kører TD5, og sparer derfor også ret hurtigt noget...
Index
39572: sv: sv: sv: sv: sv: Klubbens rabatordninger (13-11-2006 12:47:05) (svar på 39571)
Henrik Jørgensen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 152.73.37.163)
Hej
Jeg udfyldte bare ansøgningsskemaet, hvor der er et lille felt hvor du kan skrive dit nuværende konto nr. Så fik vi bare en bekræftelse på at aftalen var ok.
mvh Henrik
90" V8
Index
39573: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Klubbens rabatordninger (13-11-2006 13:42:18) (svar på 39572)
Michael Malmquist #5138, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 83.90.103.46)
Hej Henrik.
Det lyder da meget spændende, det vil jeg da også prøve, måske manglede jeg netop bare at få denne besked. Så tak for hjælpen...

Mvh. Michael
90" TD5
Index
39577: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Klubbens rabatordninger (13-11-2006 15:53:57) (svar på 39573)
Michael Tøt Christensen #6744, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.197.55.202)
Du kan vist nok ændre din pinkode i butikken.. de har tilbudt mig det hos den lokal statoil... kan aldrig huske den satans kode...


VH Tøt
Som besøge Statoil min 2-3 gange i ugen. men v8 lyder bare bedre...
Index
39592: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Klubbens rabatordninger (13-11-2006 20:25:31) (svar på 39577)
Benno Søndberg Clausen #5329, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 83.91.137.67)

Det er ikke for at være et brokkehovede, men den rabat som tilbydes til klubbens medlemmer, er det ikke præcis den standardrabat som enhver kan få, blot ved at spørge efter den og oprette en kontokortordning hos olieselskaberne?

Den virker ikke synderligt imponerende med tanke på at vognmænd osv får væsenligt bedre rabatter.

Det kan godt være jeg er en nærig-gris, men jeg tanker altid på billigstationerne - og sparer på den måde altid over 50 øre i forhold til f. eks. statoils listepris, selv under en priskrig ligger de store selskaber og herunder også statoil, jo langt over billigstationerne, OK, Jet, F24 og hvad de nu hedder... forleden tankede jeg diesel til 6.87 pr liter på F24, hvor statoils pris samme dag lå over 8.00 literen... det var da til at tage og føle på.

Dieselen tjener de mere på, så de 40 øre rabat får mig heller ikke til at rulle med øjnene, specielt ikke set i lyset af at de store stationer næsten altid er mindst 50 øre dyrere i forvejen?!

På samme måde med rabatten på vask.. den kan altid opnås bedre ved at købe forskellige 10 turs kort osv.. der er det ikke usædvanligt med 30 % rabat og opefter.

Det er bare en tanke.. jeg kan skam sagtens sætte pris på en servicestation med kioskvarer und alles... men jeg synes bare det er for lidt de giver for den loyalitet man viser ved at binde sig til ét selskab, der er jo da trods alt en del medlemmer i klubben?

Mvh Benno
Som kører over 10 km/l i en diesel 110"bus... med 6 cyl. Nissan motor. (det er ikke min skyld, den lå i, da jeg købte den)



Index
39599: sv: sv: sv: sv: sv: Klubbens rabatordninger (13-11-2006 23:27:55) (svar på 39571)
Anita Kjærgaard #3092, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 83.73.187.41)
Du har ret et kæmpe besvær +huske ny pinkode osv.
Mlrh. Søren
Index
39608: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Klubbens rabatordninger (14-11-2006 08:29:56) (svar på 39599)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 217.157.187.247)
Jeg er personligt fuldstændig enig med dig, Benno!
Man er ikke nærig, bare fordi man ikke ødsler penge ud på brændstof - man er omkostningsbevidst / -ansvarlig. jeg er selv lidt af en "sparegris" og tanker "næsten" altid på Jet eller hvor de "rigtige" dråber er "billige".
Aftalen mellem Statoil og DLRK blev lavet fordi, jeg kender mange, der bare drejer til højre, når lampen lyser - eller nålen er i bund (ikke alle LR har en orange lampe, gætter jeg på??!!) Og disse mennesker betaler altså "kassen" for dråberne... derfor denne aftale.. Statoil tilbyder almindeligvis kun 8 øre på benzin og 14 på diesel - og ingen yderligere rabat på vask, fyringsolie m.m. og slet ikke "gratis" opkrævningsafgift.

Aftalen er gratis og valgfri - og det ved jeg godt, at DU forstår, men mange vil ikke bruge ubemandede stationer + Statoil er udbredt i hele landet - og faktisk det eneste selskab der var interesserede i, at lave en "klubaftale" (udover eksisterende med Metax og en "lille" en med Uno-x/Hydro Texaco... De fleste selskaber "griner" og siger rent ud - vi behøver ikke give rabat for, at få kunder - fair nok - men så lægger jeg mine penge andetsteds... noget for noget...

Thorstein "7334

V8 - Rockcrushing, peoplecaring, Porsche-bashing fuelguzzling point and squirt musscle bound mountaingoat.
Index
39659: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Klubbens rabatordninger (14-11-2006 19:06:43) (svar på 39608)
Magnus Jacobsen #5825, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 212.93.39.37)
Metax ordningen virker ganske formidabelt for mig. Jeg passerer dagligt 4-5 tankstationer - metax er altid billigst - og derudover får man ca. 50-60 øre ifht. stander-prisen. Synd at der ikke er nogle flere metax'er.