tilbage

Land Rover Forum  

Index
8253: Får dette forum sponsorstøtte af Extra Bladet ???? (11-03-2003 16:48:12)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy (medlem) (ip-adr: 80.162.194.101)
Nu er der igen kommet fnidder og fnadder i dette forum.
Jeg er træt af at nogle ikke kan finde ud af at besvare indlæg på en sober måde.
Skjulte bemærkninger - nedladende toner - sarkastiske bemærkninger - og ligeledes svar . -- HVORNÅR får det en ende.
Er det virkeligt så vanskeligt at holde sligt uden for dette forum.
Hvis man endelig skulle føle sig stødt over en holdning så mener jeg at man burde gå til "hovedet istedenfor røven" med sin beklagelse - der er ingen grund til at offentliggøre sit forhold til en bestemt person - især ikke hvis den er negativt ladet.
Jeg har altid gået efter den devise - hvis du ikke har noget positivt at sige , så hold din mund.
Jeg har undret mig over hvad der skal til inden Webansvarlige vil gribe ind - at folk tilsviner hinanden er tilsyneladende ikke nok - hvor går grænsen - og der er åbenbart brug for en sådan, når nogen ikke selv kan finde ud af hvad man burde holde for sig selv og hvad der er til almen gavn.
Der var et medlem der skrev om "Børnehave" - og det er just hvad det her er ved at blive til.
Kan vi ikke få ryddet op i det rod engang fr alle?
Giv os dog det Chatroom - der så sandelig er brug for - hvis man ikke vil tilsvines, kan man jo lade være med at klikke ind på det - og lad dette forum så blive til et rent teknisk forum.
LR hilsen Stefan Wandel - Skanderborg
Index
8255: sv: Får dette forum sponsorstøtte af Extra Bladet ???? (11-03-2003 17:56:24) (svar på 8253)
Michael Intile (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.63.131.14)
Ganske enig Stefan - mine øjenlåg er også ved at blive lidt tunge.
Mvh. Michael
Index
8259: sv: Får dette forum sponsorstøtte af Extra Bladet ???? (11-03-2003 20:23:26) (svar på 8253)
Keld Gunnar Harder Andersen #1582, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 194.239.183.13)
Jeg er til dels enig, der skal svares pænt på alle spørgsmål, noget af det vi læser er måske godmodig mopperi/drilleri men det kan vi andre jo ikke vide, SÅ DERFOR HOLD KAMMERTONEN.
Jeg mener dog også at der skal være plads til diskution om klubben og dets fremtil, det kunne måske være en ide med et diskutions- og et teknisk forum.

Rover hilsen Keld ssj 1582
Index
8266: sv: Får dette forum sponsorstøtte af Extra Bladet ???? (11-03-2003 22:22:59) (svar på 8253)
Lars Svane #5827, reg. øjy (medlem) (ip-adr: 80.63.140.106)
Det bliver mere og mere spændende dette her. Mit motto er ikke at blande sig i noget jeg alligevel ikke har forstand på, men nu synes jeg efterhånden det udvikler sig.

Jeg kan fortælle en ganske sand historie om en forfatterforening jeg var med i for et år eller to siden (Ja, det er derfor jeg altid skriver så lange indlæg). I starten gik det ganske godt med foreningen, men på et tidspunkt opstod der noget jams i bestyrelsen og blandt medlemmerne. Det eskalerede til sidst med at bestyrelsesmedlemmerne skrev breve til medlemmerne om hvor åndssvage de andre i bestyrelsen var. Det var morsomt at se hvad de forskellige skrev om hinanden, men i længden blev det lidt kedeligt. Nu var foreningen ikke vildt teknisk men der var da enkelte medlemmer med en mailadresse og det føg med sure mails.

Problemet var en bestyrelse som kun var bestyrelse for at være noget, at kunne sige at man var en slags direktør i en forening. Stort for nogle, svært for medlemmer med samme ambitioner. Det er klart at mennesker som ønsker at gøre en forskel, at påvirke tingene og har mulighederne for det forsøger sig, ellers ville intet blive forandret. Det er også sådan det skal være. Men i dette tilfælde var det fatalt, forfatterforeningen fik en meget kraftig reducering i medlemstallet og den har endnu ikke rigtig kommet sig efter bestyrelseskrigen. Nu har dette vist ikke noget med ledelsen at gøre men ligegyldigt om problemerne starter i top eller bund kan de meget nemt brede sig.

Det som de menige medlemmer i forfatterforeningen ønskede var at skrive og en dialog/kritik af værkerne, det vi ønsker her i klubben er vel at køre i mudder og få gode råd når legetøjet går i smadder.

Mvh
Lars Svane


Index
8267: sv: Får dette forum sponsorstøtte af Extra Bladet ???? (11-03-2003 22:29:34) (svar på 8253)
Tony Albers (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.63.149.242)
Nu tager I jer f...... sammen!

Jeg kunne ikke være mere enig med Mai og Stefan.

Det er simpelthen til at skamme sig over, når man ser hvordan folk sviner hinanden til mere eller mindre mellem linjerne, senest Claus Kjøller og Lars Tronhjem Rasmussen.

I den senere tid er det sket flere og flere gange at jeg simpelthen har rystet på hovedet og skammet mig over denne såkaldte klub. Men klub er vist ikke længere det rigtige ord for denne brogede forsamling -det ligger et eller andet sted i begrebet "klub" at man er samlet omkring en fælles interesse og at man hjælper hinanden til at opnå et fælles mål.
Men det ser vi menige medlemmer ikke meget af. Istedet ser det ud som om der sidder en bunke mavesure mandspersoner og bruger andre menneskers tid og båndbredde på at gøre livet surt for hinanden. og når man så endelig hører noget om en eller anden ledelsesmæssig forsamling, er 75% af det ondsindet sladder.

Drop det fnidder/fnadder og tag jer sammen! Det er simpelthen for dårligt at folk opfører sig sådan i et offentligt forum.

Og til dem der jamrer over nybegynderspørgsmål der bliver stillet for 327. gang kan jeg kun sige:
Så lad være med at svare på dem!

Vi har alle været begyndere engang, og vi skal alle være her.

Nogengange undrer jeg mig over om klubben er til for klubbens skyld, eller om den er til for medlemmernes skyld.
Jeg er personligt meget træt af det her.

Med VENLIG hilsen,

Tony Albers / 4243