tilbage

Land Rover Forum  

Index
5160: Defender brugt af Livreddertjenesten (02-08-2002 22:11:22)
Anders Bak Pedersen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: )
Hej Derude.
Jeg savner svar fra en Defender-ejer, som har købt bilen efter den har været brugt af Livreddertjenesten. Hvilke erfaringer har du. Har bilen hurtigere tendens til at ruste, fordi den har været udsat for saltvand.
- Jeg spørger fordi jeg er på vej til at købe en '02 Defender, som har kørt som livredderbil her i sommer (vurderet til at ca. 5000 Km.)
- Kan det betale sig at risikere den påvirkning fra saltvand. Eller skal jeg spytte de ekstra kroner i kassen og simpelt hen købe en ny.
- Du må meget gerne oplyse dit telefonnummer på min mail: andersbakpedersen@get2net.dk
Index
9870: sv: Defender brugt af Livreddertjenesten (02-07-2003 19:16:18) (svar på 5160)
Ib (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.249.81.58)
Der er ingen risiko ved køb af en tidligere livredder bil - livredderne må under ingen omstændigheder køre i saltvand.

Ring evt. til Lilly Mols hos Rover Danmark
Index
9877: sv: Defender brugt af Livreddertjenesten (02-07-2003 22:18:45) (svar på 5160)
Poul Helmer Larsen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.63.98.110)
Der er altid risici forbundet med at købe en brugt bil, men importørens sponsorbiler er - efter min subjektive opfattelse - blevet kørt og passet, efter Solihull's forskrifter.
Jeg købte også en brugt Defender td5 af autoriseret forhandler, med 16.000 km på tælleren, og vi har lige rundet de 110.000 km blandet kørsel (diverse millitære øvelsesterræner, Vejle fjord (saltvand) og, - mange herlige landevejskilometer).
God fornøjelse med din Land Rover;-)
Med Roverhilsen
Poul Helmer