Land Rover Forum

Svar på indlægget:

Ulovlig Land Rover ræs (03-11-2012 11:53:23)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn
Ulovligt Land Rover ræs nær Langsted i 5690 Tommerup!!!

Har lige haft besøg af et af mine sognebørn, der spurgte hvem der kører rundt her omkring i en skrig-gul gammel Land Rover mangen til min. Vedkommende var kørt ned af en indkørsel, forbi en måbende nabo der stod i sin gårdsplads og så havde man ellers givet den gas ned over marken.

Heldigvis kender bonden og hans nabo mig og min bil så godt at de ikke forvekslede den omtalte Land Rover med min.

Desværre ved jeg ikke hvem det ellers kunne være. Men jeg ville gerne sige til den formastelige Land Rover chauffør at det er præcis den opførsel der gør at vi kan have svært ved at få lov at køre. Jeg har efterhånden fået så meget goodwill her omkring så det faktisk er blevt muligt at få åbnet lidt skovveje og lidt terræn.

Men det kræver bare een idiot i en Land Rover før det hele er ødelagt!!!
Og ja! Det *var* en Land Rover! Herude kan man godt se forskel.

Så hvis nogen kender nogen der kører rundt i en gammel gul Land Rover på Tommerup-kanten eller vedkommende måske endda selv læser med her, så vær venlig at stoppe det. Det er en opførsel der skader os alle.

Hvis har en gammel Land Rover her på Vest-Fyn og vil køre terræn så er der altså muligheder bla. gennem DLRK Reg. Fyn.

Mvh Niels
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "generator"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.