Land Rover Forum

Svar på indlægget:

Appel til Roverforumadministratoren - debatoplæg (29-04-2004 17:21:13)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy
Hej Thomas!
Som du nok har iagtaget præges dette forum fra tid til anden med obskøne anonyme indslag (bare se dagens indlæg om: nyere mørkegrøn softtop søges af Den sure! (29-04-2004 16:22:39) ).
Hermed apellerer jeg til dig om at etablere et filter for den slags indslag. Jeg er ganske klar over at det nok ikke er så ligetil som spørgsmålet er stillet, men en eller anden form for begrænsningsfilter må der være en mulighed for.
Som udgangspunkt ønsker jeg at lige så snart der skrives et indlæg skal skribenten informeres at han har glemt at logge på - hvorefter der gives en mulighed for det.
Er skribenten ikke medlem ville det være på sin plads at bede om en eller anden verifikation i form af et tillægsformular - på samme måde som det ses på mange andre sider hvori der indgår navn adresse e-mailadresse (disse oplysninger eller dele deraf kan så holdes anonyme for os andre brugere af forum - men skal kunne verificeres af websideadministrator således at der kan spores tilbage). EKS.: viser det sig at eks. e-mailadressen ikke er gangbar - afvises upload af indlægget.

Jeg for min del er hamrende træt af at skulle læse uhøviske anonyme indlæg og det er der sikket et flertal af skribenter der er - hvorimod en smiley til at understrege meningen i et indlæg for min part ikke gør skade.

Så - hvad kan der gøres? - for det er et oblagt problem, synes jeg, med disse kvalmende og fordærvende anonyme indlæg som faktisk kun er med til at ødelægge det gode ry som klubben ellers har ude omkring - for slet ikke at tale om at det i sidste ende og så er med til at skræmme potentielle nye medlemmer væk - og det kan vi ikke være tjent med.

Hvad synes I andre?

SIIIerhilsen Stefan - Skanderborg
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "safaritag"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.