Land Rover Forum

Svar på indlægget:

Øv, hjælp søges (03-07-2015 13:14:04)
Anders Sune Jensen #8843, reg. nsj
Hjælp søges til rep af Defender.

Jeg har i et stykke tid vidst at jeg skulle skifte mine hjullejer og swivel.

Havde en aftale om at dette kunne gøres efter 1/8, så jeg havde mit på det tørre.

Men nu har jeg droppet bilen ned i et kæmpe hul her på Roskilde Festival. Kom fint op af det, men nu ryster bilen
i fortøjet lidt mere end jeg bryder mig om. Kørsel over 60 er i underholdnings branchen.
Og det gør mig en kende ked af det, da jeg havde planlagt en tur til Gotland med fruen og tagteltet.
Som det er nu kan jeg komme hjem til Farum og det er det.
Det jeg rigtig godt kunne tænke mig er anvisning på et værksted/handymand der kan skifte swivel og hjullejer
i næste uge ( ugen efter er også en mulighed men der kan jeg ikke selv hjælpe til da jeg udforsker den Græske økonomi). Selvfølgelig mod betaling.
Samtidig har jeg tænkt mig at skifte bremsekaliber og skiver samt bremseslanger.
Jeg har stort set alle delene ligende derhjemme ( mangler swivel, men hopper på Paddock og finder dem idag )

Næste uge er bilen i Gilleleje så det kunne evt være i nærheden der.

MVH Anders Defender 110" 300 Tdi 1998
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "bremsebakke"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.