Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: Snorkler og brede dæk (14-01-2005 14:30:28)
Christian Ballisager #5537, reg. øjy
Hej Tony,
Jeg bliver egentlig lidt forundret når jeg læser dit indlæg.

Ja, politik og meningsudvekslinger fylder en del på forum – men er ikke den overvejende del.

Ja, Oasen er fyldt med annoncer – og godt det samme da – så kommer der da reklamekroner i klub(oase)kassen. Oasen er et af de bedste og mest professionelle klubblade jeg har set.

Ja, der er klike-dannelse. Det er der nok to grunde til.
1: Hvis man har været med længe – så har man nok nogle venner i klubben man er ret tætte med. Så når man ses – så hænger man ud med dem. Det er da ikke underligt.
2: Hvis man nu har kastet for 200.000,- ekstra udstyr på sin bil .. så er det da meget sjovt at sammenligne og snakke med andre der har gjort det samme. Det er da heller ikke underligt?

Jeg kender da masser i klubben som har u-udstyrede Roverer – og de bliver da lige så velmodtaget som alle andre. (Men igen – det er da klart at folk bliver mere nysgerrige når de ser en bil med nye og anderledes løsninger – end når de ser en standard serie 3’er som de har set 4711 gange før – det er da heller ikke mærkeligt)? Nej – jeg syntes ikke en standard serie 3’er er ufed! Jeg kører p.t. rundt i en fuldstændig standard af slagsen – godt nok er det en låner (Tak Far :-) – men den fed! ;-)

Det handler da stadig om at køre nogle gode ture (+ en masse andet) Her i Østjylland har man da set både værkstedsaftener, efterårs-tur og juletræshentning for ganske nylig … Jeg tror måske du er blevet forvirret over at udbudet af arrangementer blot er blevet større over årene ..

Jeg er nu ret sikker på at man sagtens kan finde nogen at snakke med her i klubben – uanset din bils udstyrsniveau – eller om dine interesser går på hard-core offroading, greenlaning, ekspeditioner eller slet og ret en standard Land Rover.

Jeg håber at du bliver Tony – og findes der i klubben ikke de(t) tilbud du ønsker .. jeg kan jeg da blot opfordre dig til at lave et arrangement. Sidste gang der var nogen (Stefan) der tog initiativ til et lille arrangement var tilmeldingen og opbakningen helt forrygende.

De bedste Land Rover hilsner
Christian
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "forkammer"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.