Koblingscylinder - slavecylinder (30-08-2006 17:31:55)
Lui
Hej Forum;
Har lige været ude og kigge på en 88 serie 3. Koblingspedalen er fuldstændig slap. I følge sælger er dette noget der opstået mens at bilen har stået ubenyttet hen, de sidste 3 måneder.
Jeg læst alle indlæg igennem her på forum + jeg at har studeret mine manualer. Men er dog nødt til at spørge alligevel :
Hvis koblingshovedcylinderen er færdig (slidt op, utæt etc) er det normalt at der er vædske tilbage i beholderen ?
Underforstået at hovedcylinderen er defekt, burde man så
også udskifte slavecylinderen med det samme når man alligevel skal bøvle med udluftning? Er det god kotume og skifte kobberrør og nibler også i forbindelse med arbejdet.
Hvad koster en ny hovedcylinder + slavecylinder ca. ? Jeg nåede ikke at ringe til Midt Jysk inden de lukkede.
På forhånd tak,
Lui medl. 5621