Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: Indlægbesvarelses-upload med egen fræk vilje! (24-09-2008 09:58:26)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl
Hej jesper

Alt er som det bør være med hensyn til java-script aktiveringen.
Jeg forstår ikke helt, hvorfor man ikke kan vælge fra samtlige gruppeemener og alligevel gøre det til et kun for klubmedlemmer- svar? Det gør jo netop at Murphys lov kommer til sin ret - som er noget i den her stil: er der mere end een mulighed, skal man da nok komme til at vælge den forkerte. Jeg valgte så en umulig kombination, kan jeg udlede. Men at det er gjort umuligt at vælge frit! Hvor er fidusen i det?
Men nok om det :-)

Jeg har benyttet forskellige browsere, såsom Safari, Firefox, Opera, IE, alle med de seneste versioner - uden at jeg kan erindre at det af den grund har ændret situationen, når det endelig gik galt altså.

Netforbindelsen skulle også være fin.

Jeg er bare en smule irriteret at indlæg fosvinder på den konto. Jeg har ligeledes nogle gange oplevet det med hensyn til vedlæg billede funktionen, selvom størrelsen på billedet skulle være fin og det er .jpg -- som om der er noget i systemet på serversiden der til tider vil gøre det umuligt både at uploade billede og tekst. Måske en kodesnip, som ikke arter sig som den skal.

Copy/paste er måske svaret på det umuliges kunst, som det foreslås.
Hej
Stefan
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "bremsebakke"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.