Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: Er DLRK en mormors kolonihavehus klub? (18-01-2009 08:25:30)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn
Hej Ole

Nu har jeg været til "National" i England,og jeg var ikke synderligt imponeret. Der var ikke andet end mudderkørsel og øldrikning, i det omfang der overhovedet var mudderkørsel pga vejret. Frikørsel fandtes ikke, kun løb, eller en lille guidet "Greenlane" rundt på Eastnors skovveje, en tur der for øvrigt kostede penge pr. gang

Det er vist også første gang jeg har været med til et stævne, hvor der var tilknyttet en "Child Protection Officer" En socialrådgiver for udsatte børn til et LR arrangement? Og det værste var at det så ud til at det var nødvendigt, når man så de stakkels børn, der blev slæbt med i ølteltet langt over deres sengetid.

En Land-Rover klub er vel en bil-klub for alle med interesse i Land Rovere, ikke bare dem med en 300TDi med 3" hævet undervogn, spær i begge ender, og Warn 9000"jeg-skal-gi-dig", selvom det er det *også* en klub for. Hvilket jeg synes landsstævnet meget smukt afspejlede. Jeg finder det tiltalende at også børnene kan finde adspredelse og morskab, hvilket jo i sidste ende betyder at det er nemmere at få sin familie med til sådanne arrangementer. Nok var børnene med for 20 år siden men hyggede de sig allesammen lige meget?

Kort sagt jeg mener at Land Rover klubben bør være mere end en terræn motorsports forening, som der for øvrigt findes flere af. Der er kun en Land Rover klub, og jeg personligt sætter pris på at der også er et socialt element, og kage! Jeg har nemlig ingen bedstemor der dækker det behov.

Men ellers er det da sikkert rigtig nok at det er blevet sværere at komme ud i plutten. Især efter flere militære områder, herunder Finderup, er blevet lukket for civile.
Jeg har stor respekt for de i klubben, der kan skaffe os adgang til interessante områder. Sidste år kørte jeg f.eks små 100 km i nogen af de flotteste skove i Danmark. Det havde jeg ikke kunnet gøre havde jeg ikke været med i DL-RK.

Hilsen Niels, der også kan lide hygge og kage!
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "automatgear"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.