Land Rover Forum

Svar på indlægget:

Oasen bør aflives!! (31-03-2009 10:13:11)
Rasmus Küpper #5414, reg. nsj

Jeg forstår ikke hvad det er DLRK forsøger at formidle af budskaber i Oasen, som ikke allerede er på vores hjemmeside.

De annoncer der gentagende gange bliver vist i bladet burde være på hjemmesiden i stedet. Det ville gøre hjemmesiden mere levende og jeg behøvede ikke at bruge største delen af mit kontingent på at læse reklamer.

Billederne i bladet er taget ud af "dagens billede" så der er intet nyt at kigge på der heller!

Aktivitets kalenderen har vi ligeledes også på hjemmesiden.

Roverbørsen er blevet aflivet i papirform og findes kun på hjemmesiden og det fungerer super!

Nye medlemmer, Jeg må indrømme at jeg ikke har ledt efter dem på hjemmesiden, så jeg ved ikke om de er der, men hvis ikke burde det ikke være så svært at lave der i stedet.

Hvad er der så tilbage..... Formandens spalte, ja. Informationen er allerede givet ud på forum for længe siden, men den skal jo med i Oasen officielt, men det er altså intet nyt, sorry!

Barske Bertha rejsen er fin læsning, men den kunne sagtens være tilgængelig på vores hjemmeside. Turen med cancer ramte børn er også en fin artikel, men hvorfor giver man ikke de 2 historier plads på hjemmesiden i stedet?

Metalisering... har været vist på hjemmesiden også, men her burde der være meget mere plads på vores hjemmeside. Vi/i har mange gode ide'er til alle de herlige problemer/udfordringer Land Rover har skabt for os. Nogle finder vi selv løsningen på, men andre skal vi ha' lidt hjælp til og det vill være fantastisk hvis man kunne samle alle "guldkornene" på vores hjemmeside i stedet for at skulle bladre i samtlige 8 års Oaser for at finde det man husker at have set engang, men ikke lige husker hvornår. "Alzheimer light"

Der er i vores udmærkede klub rigtig mange der forsøger, at opfinde den dybe tallerken uafhængigt af hinanden, og det ville unægteligt være rart hvis info om hvordan og hvorledes man gjorde tingene bedst, var tilgængelig på hjemmesiden i stedet for førnævnte samling af Oasen.

Jeg har stor respect for dem der gider gøre noget aktivt for klubben, men man burde nu hvor der alligevel skal rokeres så meget i klub ledelse m.m ændres på sammensætningen og nedlægges et par poster.

Kort sagt, oasen rummer desværre kun "old news" og det man gerne ville læse om feks afgift farcen er ikke med heller før næste gang og så er det igen "old news"

Det var super fint med Oasen i 80'erne & 90'erne, men nu er fremtiden og det digitale medie altså over os og det er kommet for at blive, så kunne man ikke i klubben aflive den "Dinosaurus Oase" og gøre klubben mere i takt med tiden før vi ender med, at tabe alt det der igennem lang tid er bygget op i DLRK, på gulvet

MVLR90V8G4H Rasmus
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "benzinpumpe"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.