sv: sv: Oasen bør aflives!! (31-03-2009 16:29:36)
Rasmus Küpper #5414, reg. nsj
Det er således at DLRK bruger halvdelen af vores kontingent til Oasen.
Det vil sige at hvis halvdelen af medlemmerne melder sig ud fordi Oasen bliver nedlagt og digitaliseret ændre det intet på vores regnskab, ej heller på vores arrangementer da "Oasen er det eneste man får for sit kontingent" så de kom aldrig alligevel.... helt ærligt, jeg tror ikke det ændre det store på medlemstallet, så det argument holder ikke.
Kunne det tænkes at medlemmerne ikke bidrager med mere stof til bladet fordi de mener at mediet er mere dødt end levende?
Der er jo gentagende gange råbt efter stof og det er altid endt med at redaktøren har redet bladet af fri fantasi og en bunke reklame spalter.
I det nuværende Oasen er der 5 sider indhold og 23 sider man let skøjter henover, det er ikke nok for mig!
Medietiderne er skiftet og vi forventer at blive oplyst her og nu, hvorsomhelst og nårsomhelst via mobil, laptop radio tv m.m og det kan kun gå for langsomt.
Oasen som i tiderne var lavet for at informere medlemmer om arrangementer og køb og salg er ingen af delene længer....eller... den informere dog stadig men info er tilgængelig på nettet længe før det står i Oasen og vi har læst det!
Sorry!... Oasen er en Dino og bør lægges til hvile. R.I.P
MVLR90V8G4H Rasmus
P.S Hvis man kunne nøjes med at betale halvdelen i kontingent og undlade at få Oasen ville jeg nok melde det fra asap.