sv: Land Rover 101FC ambulance nr 2 på vej til DK (18-03-2010 20:34:45)
Ole Pars #3338, reg. fyn
JAAaaaaa, så er "Elusive Lady" og jeg endelig hjemme på Planteskolevej!! Pyha det var en lang og stressende tur..Det er jo ikke en helt almindelig Land Rover den her. Turen fra Esbjerg gik helt kanon. Nem og fed at køre - lige indtil jeg, 10km hjemmefra, fuckede up med koblingspunktet i et kryds..Fruen kvitterede ved at gå ud og NÆGTE at starte igen..MIDT i krydset!! Folk er så hjælpsomme når de bandende og svovlende kører forbi..Jeg ringede efter en ven som kom og hjalp med at skubbe mig væk fra krydset..Efter noget panik og ringen rundt, endte jeg ved Niels Mikkelsen (Ambulance nr. 1) som ledte mig til tændspolen. Her havde en gammel træt ledning opgivet og var knækket..Ind på tanken efter en kabelsko til en nødrep. og så sprang fruen igang igen!! Jo hun lærte nogle danske bandeord idag!
Nu holder hun så fint i indkørslen og venter til lidt omsorg så hun snart kan kommme på hvide plader..
Tak for støtten og den moralske opbakning gutter. Specielt Niels som gav mig sparket ud i det frie fald og har hjulpet mig igennem med dit og dat!!
Billedet er fra gårsdagens Land Rover Hand Over i London.