tilbage

Land Rover Forum  

Index
106240: Var der noget interessant til synsaften? (19-12-2010 21:19:16)
Anders Pekruhn #7413, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 87.104.20.49)
Jeg kom skam bare til at tænke på at der jo havde været holdt "synsaften" på sjælland et sted, nogen der ved om der blev konstateret noget som kunne have almen interesse i klubben?

Mvh Anders Nysgerrig
Index
106250: sv: Var der noget interessant til synsaften? (20-12-2010 08:23:49) (svar på 106240)
Jakob Edelvold Scheibye #6318, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 87.54.8.86)
Det gjorde der.
Det var rigtig interessant, og jeg kan kun opfordre jyderne og andre til at arrangere noget lignende. Der kommer en artikel i Oasen om vores arrangement, men kort sagt blev der gennem gået hvad synsfolkene særligt kigger på, samt at hvis man står og vil igang med et større projekt, så kan man med stor fordel tage synsvirksomheden med på råd fra starten af planlægningsfasen. Desuden blev der konstant henvist til: "Vejledning om syn af køretøjer", som kan findes her:
http://www.fstyr.dk/DA/Syn-og-K%C3%B8ret%C3%B8jer/Regler-om-k%C3%B8ret%C3%B8jer/Regler-om-koeretoejer/Vejledning-om-syn-af-koretojer_2.aspx

I øvrigt et link, jeg synes burde findes på forsiden af klubbens side, da det er meget brugbart, hvis man vil vide hvad man må og ikke må med hensyn til køretøjer.

MVH Jakob E S