tilbage

Land Rover Forum  

Index
108073: Fragtpris hos Paddock (29-01-2011 18:32:09)
Jesper H. Lynge #8394, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 109.57.104.72)
Halløj,

Jeg har bestilt nogle stumper hos Paddock, men synes efterhånden at de tager godt ved f.s.v.a fragtprisen.

Jeg har bestil fire bremseskiver, fire sæt bremseklodser og nogle andre småstumper samt en værkstedsbog til min nyerhvervede DISCO II. Næppe noget der tilsammen vejer mere end maksimalt 30-40 kg.

Paddock mener at forsendelsen skal deles op i tre "parcels" hvilket giver en samlet pris på 36 pund inkl. moms.

Som jeg erindre, så er der normalt plads til 30 kg i en parcel, hvilket i mit tilfælde vil betyde, at jeg maksimalt skal betale for to stk = 24 pund.

Hvad siger I, lyder min fragtpris normal og er der nogen af jer, der ved hvor meget vægt der normalt er i en parcel fra Paddock?

Mvh

Jesper Lynge
Index
108076: sv: Fragtpris hos Paddock (29-01-2011 19:42:44) (svar på 108073)
Regin Nolsøe Stenberg #7565, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 87.56.154.14)
Hej Jesper.
Paddock har efter min mening haft nogle helt fantastiske fragtpriser. 30 kg. for £12. Jeg ville intet have imod at betale det dobbelte.
Fik selv 5 fælge derfra som 2 pakker,fint nok.
De £36 svarer til ca. 313 kr. For det kan man sende 5 kg. med postdanmark til England...

Mvh.

Regin,der har betalt formuer for pakker hos Royal Mail.
Index
108083: sv: Fragtpris hos Paddock (30-01-2011 07:33:50) (svar på 108073)
Lars Rindom Jensen #8410, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 90.184.172.215)
Hva pokker .. har du fået en legusterøse? ;o)

Jeg har heller aldrig helt kunnet forstå hvornår de deler leveringen op i flere pakker. Men uanset - så er det stadig billig fragt hos Paddock..

Jeg fik engang et diff tilsendt fra Aschcroft. Ka' du sige £90 i fragt!! Jeg fik et føl. Mit Quaife spær fik jeg 'ned' i £65 eller £70...også fra Aschcroft

Lars
Index
108089: sv: sv: Fragtpris hos Paddock (30-01-2011 10:55:02) (svar på 108083)
Bjarne Jørgensen #3844, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 95.209.221.65)
De deler leveringen op i flere parcels af max 30 KG fordi det er dyere at sende parcels OVER 30 KG, og tænk selv ligepå den stakkels pakkemand der måske skulle slæbe en pakke med 5 LR fælge, derfor betaler man MAX ekstra ved parcels over 30 KG, det er den billigste løsning de vælger, sjovt nok har jeg selv betalt for 3 parcels for 5 LR fælge hvor andre har sluppet for 2, men helt ærligt skide 12 Pund er stadig billigt.
Index
108099: sv: sv: Fragtpris hos Paddock (30-01-2011 16:53:08) (svar på 108083)
Jesper H. Lynge #8394, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 109.56.221.203)
Shhhh, Lars jeg ved det jo godt:-D, men kunne ikke rigtigt forsvare en gulplade egoist slæde længere. Ungerne var efterhånden blevet lidt træt af, at de ikke kunne få legekammerater med hjem.

Jeg er helt med på, at Paddock stadig er billig i forhold til mange andre. Jeg bestilte noget fra Devon på et tidspunkt, og da de oplyste deres fragtpris, var jeg helt sikker på, at de havde aktier i transportfirmaet.

Summa summarum er, at jeg havde lidt svært ved at gennemskue hvorledes småting kan blive til 3 parcels, men det kan det åbenbart, og så længe det stadig er billigere end så meget andet, så skal vi åbenbart bare være glade;-)

Ses derude - når jeg på et eller andet tidspunkt har fået pillet mine legusterdæk af:-)

Mvh

Jesper

Index
108100: sv: sv: sv: Fragtpris hos Paddock (30-01-2011 17:02:27) (svar på 108099)
Paul Sehstedt #0027, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 188.178.9.160)
Er der egentligt god og behagelig benplads på 2. række, når man(d) er 190 cm lang ?

Bare lige lidt off topic - men jeg vil trænger til en nyere langtursvogn...
Index
108103: sv: sv: sv: sv: Fragtpris hos Paddock (30-01-2011 17:36:51) (svar på 108100)
Jesper H. Lynge #8394, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 109.56.221.203)
Hey,

Det er en fantastisk langtursbil. Den bare kører og kører. Jeg har netop installeret fartpilot i dag - no probs, alle ledninger var der, så jeg glæder mig allerede til næste undskyldning for at komme på lande- eller motorvejen.

Mht pladsen bag, så er den ok. Pladsen er ikke pragende, men man sidder fint, også selvom føreren er 187. På billedet er forsæderne kørt helt tilbage.

Nu er der så kun tilbage at finde ud af, om den kan køre uden for alfavej, uden at blive splittet ad i atomer. Den har jo lidt plastik hængende ned hist og pist, herunder særligt foran. Idet det er min intention at holde den tilnæmelsesvis i nuværende stil, så sætter dette nok lidt begrænsninger i kuperet terræn.

Men hva, man kan jo ikke få alt, og da jeg kører 99% af tiden på asfalteret vej, så var det hvide plader og komfort, som blev prioriteret op, når nu der kun er plads til en Land Rover i indkørslen:-(

Mvh

Jesper