tilbage

Land Rover Forum  

Index
10876: Midtjysk (17-09-2003 22:06:20)
Gitte & René Davidoff #6283, reg. nvs (medlem) (ip-adr: 194.255.38.37)
Hej Stefan!

Tak for svaret ang. at handle hos midtjysk. Jeg skulle på et tidspunkt have lavet noget på min 3,5 v8 motor der sidder i en 110". Jeg havde lige købt bilen og fik "hjælp" af en mekaniker. Jeg fortalte ham at han med fordel kunne handle hos midtjysk, da de var de billigste. Men han sagde til mig at de kun ville handle med ham hvis han gjorde det via nettet. Hvordan ligger det i øvrigt med at få et kundenummer og kredit, hos midtjysk.
mvh. René
Index
10882: sv: Midtjysk (18-09-2003 00:12:52) (svar på 10876)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy (medlem) (ip-adr: 80.162.193.211)
Hej René
Ok - ikke for at sige noget somhelst ondt om MJ - men ikke altid bliver man lige klog af det svar man får - (kan selvfølgelig bero på misforståelser hinanden imellem)- men at han fik at vide at der kun kunne handles via nettet ?????
Nå men, kundenummer får man hvis man vil have det udskrevet på en decideret faktura - efter alm forretningsbetingelser med x-antal dage for rettidig betaling af regningen såfremt man ikke betaler med det samme og bla bla bla - ikke hvis det bare er en kassebon -- og det er som regel ens eget telefonnummer der bruges som kundenummer.
Om disse betalingbetingelser kan kaldes en form for kredit - så værs´go -- men det er da ikke utænkeligt at det er muligt at handle på klods efter aftale.
Der er såvidt jeg kan huske fra handelsskoletiden (år tilbage) noget med et minimumsbeløb på en handel inden der kan indgås forlig (eller hvad det nu hedder) om afdragbetaling --- Jeg er smed, så jeg skal ikke rode mig dybere ud i det end godt er. Der er sikkert en del her i forum der gerne vil fortælle dig den rette sammenhæng vedr. det ovenstående - og som er bedre egnede til at afmystificere spørgsmålet end jeg er.
Nu du skriver "de billigste" - så er jeg ovenud glad for at klubben har sin egen lille "den blå avis" - Roverbørsen -- se så kan vi snakke om noget der er godt og billigt - hvis man altså ikke står og mangler noget essentielt her og nu.
:-) Stefan
Index
10886: sv: sv: Midtjysk (18-09-2003 13:27:10) (svar på 10882)
Gitte & René Davidoff #6283, reg. nvs (medlem) (ip-adr: 194.255.38.37)
Hej Stefan.

Ja nu prøver jeg så at gøre som du foreslår.

mvh. René