tilbage

Land Rover Forum  

Index
109113: Dagens billede (08-03-2011 00:17:22)
Heine Heinesen #7886, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 109.59.108.205)
Hej Peter.

Med V8 og 440 HK kommer der godt nok skub i øsen! En heftig go-cart.

God fornøjelse,
Heine.
Index
109119: sv: Dagens billede (08-03-2011 08:39:06) (svar på 109113)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 131.165.115.1)
Passer lige ind i en Lightweight.
MVH JE
Index
109121: sv: sv: Dagens billede (08-03-2011 09:19:38) (svar på 109119)
Jakob Arthur Andersen #8253, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.54.53.66)
Jeg kunne da godt finde plads til den på min mountainbike :D
Index
109122: sv: Dagens billede (08-03-2011 09:25:15) (svar på 109113)
Peter Horn #2142, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 90.184.181.218)
Desværre ikke min motor men et billede taget ved et besøg hos et andet medlem af MG car club danish centre
Index
109144: sv: sv: Dagens billede (08-03-2011 19:33:34) (svar på 109122)
David Bjerregaard #2217, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 77.18.33.59)
Hej Peter,Tak for alt det gammel, på Høvelte, for resten!
Lidt info? Hvad for en gear kasse har MG brugt, til at håndtere kræfterne? Dette er den tilbagevendende problem med alt hvad der hedder Engelsk Bil!
Man tænker nostalgisk på den gammel "formel 2000" som havde VW1200 gearkasse, som man kunne ikke splitte ad. Mon denne havde kunnet klare opgaven i vore svagheds plaget serie biler, og enda nyere serie4, og opefter?
Index
109147: sv: sv: sv: Dagens billede (09-03-2011 06:59:29) (svar på 109144)
Anders Trusholm Jensen #5891, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 90.184.123.91)
jeg har da kørt 3 gearkasser døde fra en VW 1200.
Mon det kan skyldes at motoren var på 1835 kubik med 2 stk dobbelt weber, og en Crane knast??? så den kan ikke holde til hvad som helst