tilbage

Land Rover Forum  

Index
111937: oksbøl og omegen ?? LAXI (25-06-2011 17:11:11)
Nicolai Schunck #8244, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 83.94.152.41)
Da det nu er første gang vi bevæger os over til det Jyske, med Land Roveren, er der et par spørgsmål der presser sig på.Og i øvrigt vores første landsarrangement

Oksbøl øvelsesterræn er det lig høvelte eller er det en stor sandkasse, med andre ord er der særlige forholdsregler der skal tages stilling til?

Er der ting vi ikke bør møde op uden hvis vi vil have så meget med som muligt.?

glæder mig til Far & Søn hygge.

/Nicolai
Index
111939: sv: oksbøl og omegen ?? LAXI (25-06-2011 17:48:58) (svar på 111937)
Jimmi Povlsen #7737, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 87.104.1.70)
Hej Nicolai
Det er svært at svare præcist på dit spørgsmål, men jeg vil prøve.
Oksbøl er Danmarks største sandkasse, der er 11 km, fra nord enden til sydenden og der er over 22 km2 sand, som vi kan køre i.
Det kræver intet særlig udstyr, hverken terrændæk eller spil, for at bevæge sig rundt, dog kan der være områder hvor man kan komme til at sidde bedre fast, hvis man har lidt grovere mønster.
Men, der er jo konkurrencer som winch-recovery, som helt klart vil kræve et spil, hvis man vil deltage. Team-reovery vil ikke kræve noget, da der på den enkelte bane vil ligge det grej, man må bruge.
Så lysten til at køre og godt humør er de to vigtigste ingredienser. Dog vil en Walkie være at foretrække, da man så lettere kan komme i kontakt med andre, hvis man skulle sidde fast.
Håber dette var svar nok, ellers må du gerne skrive til mig på: la2011@dlrk.dk eller ringe på min mobil, nummeret er: 2074 4472

Jimmi
Kasserer, region midtjylland