tilbage

Land Rover Forum  

Index
11233: Reklamepolemik - gud fri mig da vel! Navlepilleri. (14-10-2003 16:15:44)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy (medlem) (ip-adr: 80.162.193.211)
Så er klubben på krigsstien igen - denne gang vedr. reklamer - nå og hvad er det så for en snegl.
Jeg fatter ikke hvorfor formidlingen af reklamespots og hvad ved jeg - kan få det hele til at gå op i limningen.
Efter hvad jeg kan udlede er der åbenbart "nogen" der på formynderisk vis har en ubændig trang til at bestemme hvad der er godt for os andre og hvad der skal bandlyses - som om vi ikke skulle kunne være istand til selv at sortere i skidt og kanel.
det kunne være godt om der ligesom blev fulgt lidt med i tiden - så det hele ikke ender op i betonkommunistiske tilstande med cencur af ethvert fornyende tiltag på mediefronten.
Hvad er det der egentlig skulle der være galt i et link til en eller anden forhandler samt brugen af deres logo på vores sider ??? - hvis jeg er ude efter et produkt er jeg da ligeglad med om det fører til producentens hjemmeside direkte eller til en anden forhandler der ligeledes sælger pågældende produkt - bare jeg får det jeg er på udkig efter.
Det er så bare min mening -
Dette her får mig ikke til at melde mig ud af fælleskabet - der skal ligesom lidt mere til - så vi ses i plutten - - LR sIII hilsen Stefan - Skanderborg