Hej Merete og Jan,
Jeg tror mange af os har prøvet at købe en stump, der senere har vist sig at være defekt - det er hamrende træls - og ventetiden på den nye stump er næsten ulidelig!
Nu kender jeg jo ikke de nærmere detaljer i handelen, men under alle omstændigheder er det en sag mellem Jer og firmaet - I må påberåbe Jer de 2 års garanti efter loven, såfremt I har behandlet produktet "efter bogen", og anerkender firmaet ikke det eller trækker tingene i langdrag, har I som forbrugere forskellige klagemuligheder, Forbrugerombudsmanden mv., at ty til.
Jeg forstår Jeres reaktion, og jeg skal ikke forsvare Williams, men jeg tror desværre ikke det gavner Jeres situation at sætte Williams på forsiden af
www.dlrk.dk, ud over at I kommer af med nogle af Jeres frustrationer - men det er jo også væsentligt...
Jeg handler mest hos Midtjysk, Bertelsen og i England, og kun en sjælden gang hos Williams, men jeg har aldrig oplevet bøvl i f.m. returnering af defekte stumper.
Held og lykke!
Ib - 3662 - Odder